Domény a hosting


Správa domén

Webhostingové a emailhostingové služby spočívají v pronájmu virtuálních serverů. Vysokou spolehlivost a dostupnost služeb zajišťujeme celkovou virtualizací prostřední pomocí vmware ESXi a dalších pokročilých nástrojů.

Správa domén spočívá v péči o registraci, zajištění vlastnictví a bezpečnou správu DNS záznamů. Správa DNS záznamů je provázána na havarijní plány hostingových řešení. V případě výpadku hostingu provoz přesměrujeme.

Správa domén

Pro Vaši webovou prezentaci nebo adresu elektronické pošty si u nás můžete zaregistrovat doménové jméno druhého řádu v doménách .CZ, .EU, .SK, .COM, .NET, .ORG, .INFO, .BIZ, .DE a mnoha dalších. V tabulce uvádíme ceny nejběžněji objednávaných domén.

.CZ

.EU

.SK

.COM

.NET

.ORG

.INFO

.BIZ

.DE

Roční poplatek s hostingovým programem

189,00

159,00

499,00

279,00

279,00

279,00

279,00

279,00

409,00

Roční poplatek bez hostingového programu

239,00

199,00

499,00

339,00

339,00

339,00

339,00

339,00

459,00

Uvedené ceny jsou v Kč bez DPH


Ceník hostingových služeb

IPEXO Bussiness Hosting

Nadstandardní služba virtuálního doménového hostingu využívaná většinou zákazníků. Hosting je provozován v zabezpečeném datacentru na páteřní síti internetu s technickým vybavením poskytujícím špičkový výkon. Hostingové řešení podporuje redakční systém Storm pro prezentace prostřednictvím www stránek nebo pro provoz internetového obchodu IPEXOshop. Mailhosting je zajištěn osvědčeným IceWarp nebo Kerio mail serverem s možností rozšířit možnosti mailu o groupware funkcionalitu. Záloha veškerých hostingových dat je zajištěna denně v místě provozu a měsíčně v geograficky odlehlém místě.

  • 1GB diskového prostoru pro virtuální webový server
  • mySQL databáze, subdomény, ftp přístupy – neomezený počet
  • příprava pro publikování v redakčním systému Storm
  • 1GB diskového prostoru pro IceWarp mail server s neomezeným počtem schránek (v případě nevyužívání mailových služeb je prostor využit ve prospěch web serveru)

Měsíční provoz služby: 200,00 Kč

IPEXO Basic Hosting

Standardní sada služeb virtuálního doménového hostingu pro základní nenáročnou prezentaci www stránek a nenáročnou práci s emailem. Hosting je provozován v zabezpečeném datacentru na páteřní síti internetu s technickým vybavením poskytujícím standardní výkon. Záloha veškerých hostingových dat je zajištěna denně v místě provozu a měsíčně v geograficky odlehlém místě.

  • 1GB diskového prostoru pro virtuální webový server
  • mySQL databáze, subdomény, ftp přístupy – neomezený počet
  • 1GB diskového prostoru pro IceWarp mail server s neomezeným počtem schránek (v případě nevyužívání mailových služeb je prostor využit ve prospěch web serveru)

Měsíční provoz služby: 120,00 Kč

Přesměrování domény

Zajištění přesměrování domény na určené místo.
Měsíční provoz služby: 20,00 Kč

Individual Hosting

Speciální nabídka hostingových služeb zpracovaná pro spolupracující vývojáře a velká řešení.
Měsíční provoz služby: smluvní cena

IPEXO Email Hosting s antispamovým filtrem

Emailhosting zajišťující komerční řešení odstranění spamu z pošty pro Vaši doménu. K dispozici je 1GB diskového prostoru pro IceWarp mail server s neomezeným počtem schránek. Řešení je vhodné pro každého, kdo je nespokojen s množstvím spamu, který přichází do jeho domény a stávající mailserver si s ním neumí efektivně poradit. S řešením email hostingu nepotřebujete vlastní email server, který v řadě případů zbytečně zatěžuje rozpočet na údržbu.
Měsíční provoz služby: 120,00 Kč

GroupWare pro IPEXO Email Hosting

Vytváření a sdílení Kontaktů, Kalendářů, Úkolů, Souborů. Plánování schůzek nebo zdrojů. Synchronizace a podpora 99.5% funkcí programu Microsoft Outlook. Služba GroupWare lze aktivovat s různým rozsahem služeb. Ceny jsou uvedeny za jednu emailovou schránku. GroupWare funkcionalita je velmi levná a pomáhá při spolupráci týmů a sdílení zdrojů.

GroupWare přes webové rozhraní a synchronizace s MS Outlookem rozhraní (musí být nakoupeno na všechny emailové schránky v doméně)
Měsíční provoz služby: 70Kč / schránka
Jak služba GroupWare vypadá ?
Jak probíhá synchronizace s mobilním telefonem ?
Chcete se dozvědět víc o outlook konektoru?

Navýšení prostoru o 10GB

Prostor na disku hostingových služeb lze rozšířit dle požadavku skokově po 10GB. Navýšení se většinou využívá u webhostingů s požadavkem na velký prostor pro ukládání především obrazových nebo video dat a email hostingů s velkým počtem uživatelských schránek, nebo při požadavku udržovat dlouhou historii emailových zpráv na serveru.

Navýšení prostoru při objednávce do 50GB 100Kč / 10GB / měsíc
Navýšení prostoru při objednávce nad 50GB 80Kč / 10GB / měsíc
Navýšení prostoru při objednávce nad 100GB 70Kč / 10GB / měsíc

Uvedené ceny jsou v Kč bez DPH


Virtuální servery, Server Hosting

Jestliže pro vás není virtuální doménový hosting výkonově dostatečný nebo cenově výhodný, nabízíme vám několik možností jak vyřešit vaše požadavky umístěním vlastního serveru v internetu. Nemusí jít, ale jen o hostingový server. Naše řešení je vhodné pro každého kdo zjistil, že je vhodnější si pronajmout výpočetní infrastrukturu jako službu. Na pronajatých serverech bývají provozovány ekonomické systémy, CRM, specializované intranety, atd.

Výhody virtuálního server hostingu

  • Nulové zřizovací náklady,
  • není potřeba vysoká jednorázová, po několika letech opakovaná investice, místo toho platíte měsíčně za službu,
  • snížíte náklady na vaše IT oddělení (nebo najatého IT specialistu) zajištěním většiny služeb v rámci hostingového balíčku,
  • intuitivní administrace webových a emailových služeb prostřednictvím internetového prohlížeče,
  • vysoký výkon vlastního procesoru, server vám nezestárne,
  • minimálně 100 GB prostoru na pevném disku,
  • neomezený počet domén, FTP účtů, databází,
  • automatické zálohování virtuálního serveru,
  • havarijní dohled 24/7, správa serveru řešena v pracovní dny od 9 do 17 hodin,
  • dostupnost serveru 99,5%,
  • nesrovnatelně vyšší bezpečnost ochrany uložených dat (technická, personální i objektová) než je běžné při pořízení vlastního serveru.

Server hostingové programy

Serverhostingová služba

Měsíční cena

Umístění vlastního serveru, neomezená internetová konektivita a umístění vlastního serveru v zabezpečeném racku 800 Kč
Zajištění správy serveru z hlediska funkčnosti, operačního systému a aktualizací pokud nemáte vlastního správce, v ceně jsou 2 zásahy v trvání 1hodiny 2 500 Kč
Pronájem virtuálního serveru 1xCPU,RAM 2GB,HDD 50GB, OS Linux, neomezená konektivita, automatické zálohování serveru v místě 2 400 Kč
Pronájem virtuálního serveru 2xCPU,RAM 4GB,HDD 100GB, OS Linux, automatické zálohování serveru v místě 3 420 Kč
Navýšení prostoru HDD virtuálního serveru, 50GB 245 Kč
Navýšení prostoru HDD virtuálního serveru, 100GB 490 Kč
Zálohování dat z navýšeného prostoru do geograficky vzdáleného místa, 50GB 245 Kč
Zálohování dat z navýšeného prostoru do geograficky vzdáleného místa, 100GB 490 Kč

Komplexní zvýhodněné balíčky

Serverhostingová služba

Měsíční cena

Agregovaný 1:2 virtuální server 2xCPU, RAM 4GB, HDD 100GB, OS Linux, neomezená konektivita, automatické zálohování do geograficky vzdáleného místa, zajištění havarijní správy serveru2 960 Kč

Uvedené ceny jsou v Kč bez DPH

Uvedené nabídky umožňují pořídit virtuální server s vysokou péčí o data a havarijní stavy jako službu. Odborně říkáme tomuto druhu nabídky pořízení výpočetní infrastruktury jako služby. Často se však setkáváme s požadavkem nabídnout i software jako službu. Tyto nabídky také řešíme případ od případu, dle požadavku zákazníka.


Email IPEXO GroupWare

Kalendáře, Kontakty, Úkoly, Žurnály

Pokročilé kalendářové funkce umožňují uživatelům organizovat jejich práci, poskytují možnost plánování událostí a firemních zdrojů. Server podporuje otevřené standardy jakými jsou FreeBusy nebo iMIP pro zasílání a příjímání pozvánek pomocí programu Microsoft Outlook. GroupWare pracuje také s kontakty, úkoly a žurnály. Cílem je dosáhnout synchronizace 1:1 s programem MS Outlook, aplikací Email Desktop klient, mobilním telefonem nebo alternativním e-mailovým klientem.



Sdílení mezi uživateli

Umožňuje uživateli zpřístupnit své e-maily, dokumenty, kontakty, poznámky, či kalendáře jinému uživateli na serveru. Díky integraci pokročilého systému práv je možné zvolit pro každý objekt jiná práva. Čtení, zapisování, mazání a podobně. Pokud uživatel dostane práva pro přístup k jiné schránce, je o tom automaticky informován e-mailem.)


Skupiny a Veřejné složky

Data uložená v GroupWare serveru mohou být sdílena napříč organizací nebo mezi skupinami pomocí Veřejných složek. Ty mohou obsahovat centrálně sdílené Kalendáře, Kontakty, Poznámky, Úkoly a Soubory. Správce serveru může velmi jednoduše vytvořit centrální adresář kontaktů (GAL – Global Address List). GroupWare server do adresáře automaticky vkládá kontakty na nově vytvořené uživatele na serveru.



Souborové úložiště. Soubory v Outlooku

Ukládání souborů na server do souborových složek patří mezi základní funkce GroupWare serveru. Umožňujeme uživatelům nahrávat a stahovat soubory přes Web klientské rozhraní, Microsoft Outlook nebo přímo pomocí namapované síťové složky a sdílení ve Windows. Souborové úložiště namapované přes MS Outlook a namapované ve windows jako síťová složka je vidět na obrázku.



SmartDiscover. Jednoduché nasazení

Koncový uživatel již nemusí znát žádné jiné údaje kromě vlastního uživatelského jména a hesla. O další nastavení účtů se postará technologie SmartDiscover. Přístup do kalendáře, nastavení Instant Messaging klienta či konfiguraci SMTP/POP3/IMAP serveru. Vše automaticky nastaveno bez nutnosti interakce s uživatelem. Technologie je kompatibilní s e-mailovými klienty a mobilními telefony.

Multiplatformní architektura

Email IPEXO GroupWare server umožňuje objevit skutečný potencial open source e-mailových klientů s integrovaným kalendářem, jakými jsou například iCal 4, Mozilla Thunderbird/Sunbird nebo Novell Evolution. Díky podpoře protokolů CalDAV, GroupDAV a WebDAV mají nyní uživatelé možnost nejen pracovat s vlastními kalendáři ale také je sdílet.

Mobilní synchronizace

Díky nativní podpoře licencovaného protokolu Microsoft Exchange ActiveSync a open source protokolu SyncML (včetně e-mailů a PIM informací) je možné syncrhonizovat s naším serverem téměř jakýkoliv mobilní telefon na trhu. Pro více informací prosím přejděte do sekce GroupWare mobilita.

Databázové úložiště

Naše řešení nepracuje s uzavřeným úložištěm formou nezdokumentovaných datových souborů. Namísto toho se snažíme všechna data ukládávat ve strukturované formě do databáze. Mezi podporované databázové systémy patří Microsoft SQL server, MySQL a Oracle.

Ceník GroupWare fukcionality naleznate v sekci Hostingové služby.


Obchodní podmínky hostingových služeb

Platné od 1.1.2016

1. Rozsah poskytovaných služeb

1.1 Předmětem služby je provoz virtuálního serveru (hostingu) na počítačové síti Internet dále jen „Služba“. Služba je provozována společností IPEXO s.r.o., se sídlem Krakovská 1346/15, Praha 1 (IČO 24148504), vedená u rejstříkového soudu v Praze pod spisovou značkou C 183102 - dále jen "Provozovatel" – Obchodní podmínky zajištění hostingových služeb slouží pro vymezení podmínek provozu Webhostingových a Emailových služeb, pokud není se Zákazníkem uzavřena smlouva stanovující jiný rozsah podmínek.

1.2 pojmem webhosting se rozumí vymezení (pronájem) určitého prostoru na serverech Poskytovatele, přenos dat pomocí protokolu HTTP po internetu. Pojmem Emailhosting se rozumí provoz emailových schránek pro příjem a odeslání elektronické pošty.

2. Provozní podmínky

2.1 Poskytovatel zajistí nepřetržitý webhostingových služeb, provoz elektronické pošty a přístup k datům Zákazníka pomocí protokolu FTP. Dále zajistí nepřetržitý přístup k administračnímu rozhraní pro správu webhostingů a emailů.

2.2 Hostingové služby jsou zajištěny dohledem 365 dní v roce po dobu 24 hodin. Doba započetí servisního zásahu je do druhého pracovního dne. U služeb označených v ceníku business se doba započetí servisního zásahu zkracuje na 15 minut, všechny dny v týdnu od 6.00 do 22.00. Pro nahlášení poruchy je využívána hotline 773 663 567.

2.3 Všechny opravy hardware serverů zajišťuje Poskytovatel v nejkratším možném termínu, maximálně však do 24 hodin.

2.4 Zákazník může využívat prostor na virtuálním serveru, dle zvoleného hostingového plánu, který je specifikován v ceníku a daňovém dokladu za objednané služby. Prvním objednáním a zaplacením služeb dle článku 1. Zákazník uzavírá závaznou objednávku na dobu neurčitou a zavazuje se dodržovat Obchodní podmínky hostingových služeb.

2.5 U služeb v ceníku označených business je Poskytovatel povinen 1x měsíčně provést zálohu uložených dat. Záloha musí být uložena na bezpečném místě geograficky vzdáleném od místa provozu služeb.

2.6 Poskytovatel je oprávněn přerušit provoz poskytovaných služeb pouze v případě nutné údržby systému. Je-li to možné, informuje Zákazníka o plánovaném výpadku předem. Dojde-li k neplánovanému výpadku, který bude delší než jeden kalendářní den, nepřísluší Poskytovateli žádná odměna za dny, kdy služby nebyly pro Zákazníka dostupné.

2.7 Poskytovatel garantuje měsíční dostupnost služeb (SLA) dle článku 1. této smlouvy minimálně 99,5%. Vyšší garantovanou minimální dostupnost s odpovídajícími sankcemi lze pro vybrané služby sjednat individuálně. Ze záruky je vyjmuta doba pro běžnou údržbu komunikační a napájecí infrastruktury, kterou se Poskytovatel zavazuje dělat v nejnutnějších případech a bude se snažit ji dělat mimo provozní špičku.

2.8 Poskytovatel neodpovídá za přerušení služeb způsobených vyšší mocí, přerušením dodávky energií, výpadkem telekomunikačních služeb poskytovaných třetí stranou a neoprávněným zásahem třetí osobou do provozu virtuálního serveru.

2.9 Poskytovatel neodpovídá za výpadky způsobené neodborným zásahem Zákazníka nebo správcem systému Zákazníka.

2.10 Zákazník nebude používat skripty, které by bránily nebo jinak omezovaly provoz serverů Poskytovatele. Totéž platí i o skriptech, které by nadměrně zatěžovaly provoz serverů Poskytovatele. V takovém případě je Poskytovatel oprávněn ukončit provádění předmětných skriptů.

2.11 Zákazník se zavazuje, že nebude prostor vymezený na serveru využívat ke sdílení jakéhokoliv nelegálního obsahu a to ani formou odkazování na nelegální obsah umístěný na jiných serverech. Dále se zavazuje, že nebude vymezený prostor využívat k prezentaci informací, které by ohrožovali bezpečnost státu, veřejný zájem nebo byly v rozporu s platnými právními předpisy. Ve všech případech uvedených v tomto bodě je Poskytovatel oprávněn ukončit poskytování služeb v rámci webhostingu bez další náhrady.

2.12 Zákazník je povinen při své činnosti podle této smlouvy nezasahovat do práv třetích osob, tj. zejména chránit práva k nehmotným statkům.

2.13 Zákazník se zavazuje, že nebude prostřednictvím serveru Poskytovatele posílat nadměrné množství odchozí pošty ani tzv. spam. Je zakázáno provozovat na serveru Poskytovatele tzv. freemail. Zákazník není oprávněn umožnit přístup k serveru odchozí pošty Poskytovatele třetí osobě. Ve všech případech uvedených v tomto bodě je Poskytovatel oprávněn ukončit poskytování služeb odchozí pošty v rámci webhostingu bez další náhrady. Ostatní služby poskytované v rámci webhostingu nebudou dotčeny.

2.14 Poskytoval není povinen spravovat ani nijak aktualizovat obsah stránek prezentovaných v rámci webhostingových služeb Zákazníkem, pokud nejsou tyto služby předmětem zvláštní objednávky.

2.15 Zákazník odpovídá Provozovateli, jakož i třetím osobám za porušení povinností uvedených v článku 2.

2.16 Odpovědnost Poskytovatele za škody vzniklé řádným provozem virtuálního serveru je omezena částkou ve výši měsíčního poplatku za služby hostingu.

3. Platební podmínky

3.1 Zákazník se zavazuje užívat hostingové služby v souladu s Obchodními podmínkami hostingových služeb, poskytovat Poskytovateli potřebnou součinnost a zaplatit za tyto služby sjednanou cenu. Ceny jsou definovány platným aktuálním ceníkem veřejně přístupným v elektronické podobě na adrese
http://www.ipexo.cz/hosting/hostingove-sluzby, případně k nahlédnutí v provozovnách Poskytovatele nebo jsou sjednány individuálně.

3.2 Po objednání služeb z nabídky Poskytovatele je Zákazníkovi zaslána na emailovou adresu nahlášenou Zákazníkem výzva k platbě, která obsahuje rekapitulaci objednávky a veškeré údaje potřebné k platbě.

3.3 Cena za objednané služby je vždy placena předem dle zvolené frekvence plateb (3, 6, 12 měsíců). V dostatečném předstihu typicky 60 dnů před vypršením předplatného je Zákazníkovi automaticky zaslána faktura pro další předplatné. Veškerá komunikace probíhá elektronickou poštou. Pokud Zákazník chce služby zrušit a ukončit předplatné je povinen tuto změnu písemně nahlásit Poskytovateli nejméně 15 dní před 60ti denním ochranným obdobím vypršení předplatného, posledním dnem pro podání výpovědi služeb je 75. den před koncem období předplatného.

3.4 Za den zaplacení finančních závazků Zákazníka se považuje den připsání peněz na bankovním účtu Poskytovatele nebo zaplacením hotově v provozovnách Poskytovatele. Pokud dojde k prodlení platby delší než 30 dní je Poskytovatel oprávněn pozastavit poskytovaní služeb. V takovém případě je Poskytovatel povinen Zákazníka upozornit písemně nebo prostřednictvím emailu minimálně 5 dní před pozastavením služeb. Zákazník za pozastavení a znovu spuštění služeb zaplatí smluvní poplatek 300Kč bez DPH. V případě prodlení delším než 60 dní je Poskytovatel oprávněn poskytovaní služeb úplně ukončit, v takovém případě se má za to, že Zákazník odstoupil od příslušné smlouvy a zákazník ztrácí nárok na vrácení zaplacené zálohy za poskytování služby. Případná data Zákazníka na serverech Poskytovatele mohou být v tomto případě smazána. Právo na zaplacení dlužné částky Zákazníkem Poskytovateli není tímto nijak dotčeno. Pro případ prodlení Zákazníka s úhradou částek je Zákazník povinen zaplatit úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky denně.

3.5 Zákazník bere na vědomí, že mu nebude poskytnuta žádná další služba, dokud nebudou uhrazeny všechny stávající finanční závazky vůči Poskytovateli.

3.6 Částka za předplacené služby není vratná v případě předčasného zrušení služeb ze strany Zákazníka.

3.7 Poskytovatel je oprávněn změnit ceny dle článku 3.1, pokud takovou změnu písemně oznámí Zákazníkovi nejpozději 2 měsíce přede dnem účinnosti nové výše ceny. Zákazník je v takovém případě oprávněn tuto smlouvu vypovědět s účinností ke dni změny ceny. Pokud Zákazník neodešle Poskytovateli sdělení o výpovědi smlouvy nejpozději 15. den předcházející účinnosti změny ceny, má se za to, že smlouva trvá dále a smluvní strany se dohodly na nové výši ceny.

4. Obecná ustanovení

4.1 Poskytovatel se zavazuje nakládat s osobnímu údaji Zákazníka výhradně v souladu se zákonem na ochranu osobních údajů.

4.2 Poskytovatel se zavazuje zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostem a informacích o Zákazníkovi, o nichž se dozví v souvislosti s poskytováním služby. Toto se nevztahuje na situaci, kdy má Poskytovatel opačnou povinnost definovanou zákonem nebo v případech, kdy je k tomu vyzván státními orgány na základě oprávněného požadavku (například soudního příkazu).

4.3 Poskytovatel není oprávněn zasahovat do dat Zákazníka uložených na serverech Poskytovatele vyjma případů, kdy data (skripty) ohrožují činnost serverů Poskytovatele nebo ohrožují data ostatních zákazníků. V tomto případě je Poskytovatel nutný zásah oprávněn učinit. Poté je Poskytovatel povinen Zákazníka o tomto neprodleně informovat s využitím kontaktních údajů Zákazníka poskytnutých při registraci služby.

4.4 Zákazníkem je občan, fyzická nebo právnická osoba.

4.5 Zákazník je povinen písemně nahlásit požadavky na změnu služeb. Specifikace musí být přesná, aby bylo možné požadavek správně zpracovat.

4.6 Smluvní strany se zavazují vyvinout maximální úsilí k odstranění vzájemných sporů vzniklých na základě této smlouvy nebo v souvislosti s touto smlouvou a k jejich vyřešení zejména prostřednictvím jednání kontaktních osob nebo pověřených zástupců.

4.7 Smluvní strany se zavazují dodržovat všechna ustanovení Obchodních podmínek, Specifikace služeb a ceníku služeb.

4.8 Nedohodnou-li se smluvní strany na způsobu řešení vzájemného sporu, má každá ze smluvních stran právo uplatnit svůj nárok oznámením o zahájení rozhodčího řízení, které bude vedeno podle pravidel stanovených rozhodčím soudem Rozhodčího soudu při Hospodářské komoře České republiky a Agrární komoře České republiky třemi nezávislými rozhodci. Rozhodčí řízení bude konáno v Praze v České republice.

4.9 Smluvní strany se výslovně dohodly, že právní vztahy smluvních stran, které vyplývají z této smlouvy a v této smlouvě nejsou výslovně upraveny, se řídí příslušnými ustanoveními platných zákonů.


Obchodní podmínky správy domén

Platné od 1.1.2016

1. Rozsah poskytovaných služeb

1.1 Služba registrace a obnovy domén dále jen „Služba“ je provozována společností IPEXO s.r.o., se sídlem Krakovská 1346/15, Praha 1 (IČO 24148504), vedená u rejstříkového soudu v Praze pod spisovou značkou C 183102 - dále jen "Provozovatel" - a slouží pro registraci internetových doménových jmen (domén) II. a III. stupně pod vybranými národními a nadnárodními registrátory I. stupně.

1.2 Registrace v konkrétních doménách I. stupně se řídí vždy pravidly správce domény I.stupně, které se Provozovatel zavazuje dodržovat v plné míře.

1.3 Vlastníkem registrovaného doménového jména je vždy zákazník. Toto nemusí platit u slovenské národní domény .sk, jejíž vlastníkem může být pouze občan Slovenské republiky nebo firma se sídlem ve Slovenské republice. V případě, že zákazník nesplňuje tuto podmínku je držitelem domény registrátor. Toto však žádným způsobem neomezuje právo zákazníka s doménou prostřednictvím registrátora libovolně nakládat.

1.4 Poskytovatel se zříká jakékoli odpovědnosti spojené s nároky třetích stran k ochranné značce nebo obchodnímu jménu vztahujícímu se k registrované doméně,provozem domény, výpadkem či přerušením provozu domény za strany správce I.stupně,obsazením objednané domény jiným subjektem prostřednictvím jiného registrátora v době trvání registračního procesu u Poskytovatele, udržováním záznamu o doméně v databázi správce I.stupně.

1.5 Doba trvání registračního procesu se řídí pravidly a termíny příslušného správce I.stupně, případně smluvního registrátora Poskytovatele. Poskytovatel nemůže garantovat provedení registrace objednané domény do žádného konkrétního termínu.

1.6 Poskytovatel povede na jmenných serverech, které má k dispozici DNS záznamy o doménách automaticky u všech zaplacených domén, které jsou ve správě poskytovatele. DNS záznamy povede poskytovatel bezplatně i u domén, které byly převedeny pod správu poskytovatele před řádnou expirací a nebyly tedy prozatím zákazníkovi účtovány poplatky za prodloužení domény.

2. Platební podmínky

2.1 K registraci nebo prodloužení zvolené domény dochází až na základě úhrady výzvy vydané Provozovatelem. Zaplacením registračního poplatku za registraci zvolené domény nevzniká nárok na úspěšnou registraci domény. O výsledku registračního procesu je Žadatel informován Provozovatelem teprve po jeho ukončení. Veškerá komunikace probíhá elektronickou poštou. Provozovatel se zříká jakékoliv odpovědnosti spojené s nedoručením informací.

2.2 Pokud Provozovatel neobdrží úhradu za registraci domény v době splatnosti faktury řádně a včas, nemůže ručit za úspěšnou registraci (obnovu) domény. Žadatel o registraci nebo prodloužení je v tomto případě vyzván upomínkou nebo je mu zasláno upozornění o blížící se expiraci domény elektronickou poštou. Provozovatel a Žadatel o registraci nebo prodloužení tento způsob zaslání upomínky považují za přiměřený a zavazují se jej respektovat. Zároveň se má za to, že upomínka dle věty druhé tohoto bodu se považuje za pokus o smír dle obecně závazných právních předpisů České republiky. Pokud Žadatel o registraci dlužnou částku neuhradí ani do 15 dnů od zaslání upomínky dojde bez dalšího upozornění ze strany Provozovatele ke stornování Žadatelem podané objednávky doménového jména nebo prodloužení z důvodu neuhrazení registračního poplatku za toto doménové jméno.

2.3 Poskytovatel není povolán k posuzování oprávněnosti registračního požadavku podle jiných pravidel, nežli podle úplnosti podkladů k registraci předepsaných dotyčným správcem I.stupně. Registrační požadavky jsou vyřizovány v pořadí v jakém došly. V případě nesprávných nebo neúplných podkladů pro registraci domény bude zájemce o tomto vyrozuměn - nevzniká tím však žádný nárok na registraci této domény.Objednané domény budou odeslány k registraci až po úhradě registračního poplatku,pokud smluvně nebyl dojednán jiný způsob úhrady.

2.4 Pro udržování domén registrovaných pod správci I.stupně Německa (.de), Rakouska(.at) a Litvy (.lt), platí zvláštní podmínky. Pokud zákazník neuhradí prodloužení domény nejméně 6 týdnů před datem expirace není možné zaručit prodloužení domény. V případě neúhrady nebo pozdní úhrady udržovacího poplatku přechází bez dalšího upozornění povinnost platby za doménu národnímu registrátorovi přímo na zákazníka. U ostatních domén I.stupně je doména, za níž nebyl v termínu zaplacen obnovovací(udržovací) poplatek v plné výši, automaticky zrušena a uvolněna k registraci jiným subjektům.

2.5 Obnovovací poplatky jsou fakturovány pro domény Provozovatelem typicky 60 dnů před datem expirace příslušné domény. Provozovatel nenese odpovědnost za úhradu obnovovacích (udržovacích) poplatků v případě platby zaslané po datu splatnosti.Veškerá komunikace probíhá elektronickou poštou. Provozovatel se zříká jakékoliv odpovědnosti spojené s nedoručením faktury pro obnovení domény. Pokud zákazník neobdrží fakturu k prodloužení domény nejpozději 50 dní před datem expirace domény, došlo k nedoručení faktury. V případě nedoručení faktury je zákazník povinen zajistit prodloužení domény na základě vlastní žádosti.

2.6 Výše poplatků za registraci a udržování záznamů o doméně je závislá na obchodní politice správců I.stupně a na aktuálním kurzu amerického dolaru ke koruně a může se proto měnit bez předchozího upozornění. Rozhodující je výše poplatku uvedeného v okamžiku registrace.

3. Obecná ustanovení

3.1 Poskytovatel se zavazuje nakládat s osobnímu údaji zákazníka výhradně v souladu se zákonem na ochranu osobních údajů.

3.2 Poskytovatel se zavazuje zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostem a informacích o zákazníkovi, o nichž se dozví v souvislosti s poskytováním služby. Toto se nevztahuje na situaci, kdy má poskytovatel opačnou povinnost definovanou zákonem nebo v případech,kdy je k tomu vyzván státními orgány na základě oprávněného požadavku (například soudního příkazu).

3.3 Zákazníkem je občan, fyzická nebo právnická osoba.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Technická podpora