Domény a hosting


Správa domén

Webhostingové a emailhostingové služby spočívají v pronájmu virtuálních serverů. Vysokou spolehlivost a dostupnost služeb zajišťujeme celkovou virtualizací prostřední pomocí vmware ESXi a dalších pokročilých nástrojů.

Správa domén spočívá v péči o registraci, zajištění vlastnictví a bezpečnou správu DNS záznamů. Správa DNS záznamů je provázána na havarijní plány hostingových řešení. V případě výpadku hostingu provoz přesměrujeme.

Správa domén

Pro Vaši webovou prezentaci nebo adresu elektronické pošty si u nás můžete zaregistrovat doménové jméno druhého řádu v doménách .CZ, .EU, .SK, .COM, .NET, .ORG, .INFO, .BIZ, .DE a mnoha dalších. V tabulce uvádíme ceny nejběžněji objednávaných domén.

.CZ

.EU

.SK

.COM

.NET

.ORG

.INFO

.BIZ

.DE

Roční poplatek s hostingovým programem

195,00

189,00

499,00

325,00

325,00

325,00

325,00

325,00

409,00

Roční poplatek bez hostingového programu

195,00

199,00

499,00

350,00

350,00

350,00

350,00

350,00

459,00

Uvedené ceny jsou v Kč bez DPH


Ceník hostingových služeb

IPEXO Bussiness Hosting

Nadstandardní služba virtuálního doménového hostingu využívaná většinou zákazníků. Hosting je provozován v zabezpečeném datacentru na páteřní síti internetu s technickým vybavením poskytujícím špičkový výkon. Hostingové řešení podporuje redakční systém Storm pro prezentace prostřednictvím www stránek nebo pro provoz internetového obchodu IPEXOshop. Mailhosting je zajištěn osvědčeným IceWarp nebo Kerio mail serverem s možností rozšířit možnosti mailu o groupware funkcionalitu. Záloha veškerých hostingových dat je zajištěna denně v místě provozu a měsíčně v geograficky odlehlém místě.

  • 1GB diskového prostoru pro virtuální webový server
  • mySQL databáze, subdomény, ftp přístupy – neomezený počet
  • příprava pro publikování v redakčním systému Storm
  • 1GB diskového prostoru pro IceWarp mail server s neomezeným počtem schránek (v případě nevyužívání mailových služeb je prostor využit ve prospěch web serveru)

Měsíční provoz služby: 200,00 Kč

IPEXO Basic Hosting

Standardní sada služeb virtuálního doménového hostingu pro základní nenáročnou prezentaci www stránek a nenáročnou práci s emailem. Hosting je provozován v zabezpečeném datacentru na páteřní síti internetu s technickým vybavením poskytujícím standardní výkon. Záloha veškerých hostingových dat je zajištěna denně v místě provozu a měsíčně v geograficky odlehlém místě.

  • 1GB diskového prostoru pro virtuální webový server
  • mySQL databáze, subdomény, ftp přístupy – neomezený počet
  • 1GB diskového prostoru pro IceWarp mail server s neomezeným počtem schránek (v případě nevyužívání mailových služeb je prostor využit ve prospěch web serveru)

Měsíční provoz služby: 120,00 Kč

Přesměrování domény

Zajištění přesměrování domény na určené místo.
Měsíční provoz služby: 20,00 Kč

Individual Hosting

Speciální nabídka hostingových služeb zpracovaná pro spolupracující vývojáře a velká řešení.
Měsíční provoz služby: smluvní cena

IPEXO Email Hosting s antispamovým filtrem

Emailhosting zajišťující komerční řešení odstranění spamu z pošty pro Vaši doménu. K dispozici je 1GB diskového prostoru pro IceWarp mail server s neomezeným počtem schránek. Řešení je vhodné pro každého, kdo je nespokojen s množstvím spamu, který přichází do jeho domény a stávající mailserver si s ním neumí efektivně poradit. S řešením email hostingu nepotřebujete vlastní email server, který v řadě případů zbytečně zatěžuje rozpočet na údržbu.
Měsíční provoz služby: 120,00 Kč

GroupWare pro IPEXO Email Hosting

Vytváření a sdílení Kontaktů, Kalendářů, Úkolů, Souborů. Plánování schůzek nebo zdrojů. Synchronizace a podpora 99.5% funkcí programu Microsoft Outlook. Služba GroupWare lze aktivovat s různým rozsahem služeb. Ceny jsou uvedeny za jednu emailovou schránku. GroupWare funkcionalita je velmi levná a pomáhá při spolupráci týmů a sdílení zdrojů.

GroupWare přes webové rozhraní a synchronizace s MS Outlookem rozhraní (musí být nakoupeno na všechny emailové schránky v doméně)
Měsíční provoz služby: 70Kč / schránka
Jak služba GroupWare vypadá ?
Jak probíhá synchronizace s mobilním telefonem ?
Chcete se dozvědět víc o outlook konektoru?

Navýšení prostoru o 10GB

Prostor na disku hostingových služeb lze rozšířit dle požadavku skokově po 10GB. Navýšení se většinou využívá u webhostingů s požadavkem na velký prostor pro ukládání především obrazových nebo video dat a email hostingů s velkým počtem uživatelských schránek, nebo při požadavku udržovat dlouhou historii emailových zpráv na serveru.

Navýšení prostoru při objednávce do 50GB 100Kč / 10GB / měsíc
Navýšení prostoru při objednávce nad 50GB 80Kč / 10GB / měsíc
Navýšení prostoru při objednávce nad 100GB 70Kč / 10GB / měsíc

Uvedené ceny jsou v Kč bez DPH


Virtuální servery, Server Hosting

Jestliže pro vás není virtuální doménový hosting výkonově dostatečný nebo cenově výhodný, nabízíme vám několik možností jak vyřešit vaše požadavky umístěním vlastního serveru v internetu. Nemusí jít, ale jen o hostingový server. Naše řešení je vhodné pro každého kdo zjistil, že je vhodnější si pronajmout výpočetní infrastrukturu jako službu. Na pronajatých serverech bývají provozovány ekonomické systémy, CRM, specializované intranety, atd.

Výhody virtuálního server hostingu

  • Nulové zřizovací náklady,
  • není potřeba vysoká jednorázová, po několika letech opakovaná investice, místo toho platíte měsíčně za službu,
  • snížíte náklady na vaše IT oddělení (nebo najatého IT specialistu) zajištěním většiny služeb v rámci hostingového balíčku,
  • intuitivní administrace webových a emailových služeb prostřednictvím internetového prohlížeče,
  • vysoký výkon vlastního procesoru, server vám nezestárne,
  • minimálně 100 GB prostoru na pevném disku,
  • neomezený počet domén, FTP účtů, databází,
  • automatické zálohování virtuálního serveru,
  • havarijní dohled 24/7, správa serveru řešena v pracovní dny od 9 do 17 hodin,
  • dostupnost serveru 99,5%,
  • nesrovnatelně vyšší bezpečnost ochrany uložených dat (technická, personální i objektová) než je běžné při pořízení vlastního serveru.

Server hostingové programy

Serverhostingová služba

Měsíční cena

Umístění vlastního serveru, neomezená internetová konektivita a umístění vlastního serveru v zabezpečeném racku 800 Kč
Zajištění správy serveru z hlediska funkčnosti, operačního systému a aktualizací pokud nemáte vlastního správce, v ceně jsou 2 zásahy v trvání 1hodiny 2 500 Kč
Pronájem virtuálního serveru 1xCPU,RAM 2GB,HDD 50GB, OS Linux, neomezená konektivita, automatické zálohování serveru v místě 2 400 Kč
Pronájem virtuálního serveru 2xCPU,RAM 4GB,HDD 100GB, OS Linux, automatické zálohování serveru v místě 3 420 Kč
Navýšení prostoru HDD virtuálního serveru, 50GB 245 Kč
Navýšení prostoru HDD virtuálního serveru, 100GB 490 Kč
Zálohování dat z navýšeného prostoru do geograficky vzdáleného místa, 50GB 245 Kč
Zálohování dat z navýšeného prostoru do geograficky vzdáleného místa, 100GB 490 Kč

Komplexní zvýhodněné balíčky

Serverhostingová služba

Měsíční cena

Agregovaný 1:2 virtuální server 2xCPU, RAM 4GB, HDD 100GB, OS Linux, neomezená konektivita, automatické zálohování do geograficky vzdáleného místa, zajištění havarijní správy serveru2 960 Kč

Uvedené ceny jsou v Kč bez DPH

Uvedené nabídky umožňují pořídit virtuální server s vysokou péčí o data a havarijní stavy jako službu. Odborně říkáme tomuto druhu nabídky pořízení výpočetní infrastruktury jako služby. Často se však setkáváme s požadavkem nabídnout i software jako službu. Tyto nabídky také řešíme případ od případu, dle požadavku zákazníka.


Email IPEXO GroupWare

Kalendáře, Kontakty, Úkoly, Žurnály

Pokročilé kalendářové funkce umožňují uživatelům organizovat jejich práci, poskytují možnost plánování událostí a firemních zdrojů. Server podporuje otevřené standardy jakými jsou FreeBusy nebo iMIP pro zasílání a příjímání pozvánek pomocí programu Microsoft Outlook. GroupWare pracuje také s kontakty, úkoly a žurnály. Cílem je dosáhnout synchronizace 1:1 s programem MS Outlook, aplikací Email Desktop klient, mobilním telefonem nebo alternativním e-mailovým klientem.



Sdílení mezi uživateli

Umožňuje uživateli zpřístupnit své e-maily, dokumenty, kontakty, poznámky, či kalendáře jinému uživateli na serveru. Díky integraci pokročilého systému práv je možné zvolit pro každý objekt jiná práva. Čtení, zapisování, mazání a podobně. Pokud uživatel dostane práva pro přístup k jiné schránce, je o tom automaticky informován e-mailem.)


Skupiny a Veřejné složky

Data uložená v GroupWare serveru mohou být sdílena napříč organizací nebo mezi skupinami pomocí Veřejných složek. Ty mohou obsahovat centrálně sdílené Kalendáře, Kontakty, Poznámky, Úkoly a Soubory. Správce serveru může velmi jednoduše vytvořit centrální adresář kontaktů (GAL – Global Address List). GroupWare server do adresáře automaticky vkládá kontakty na nově vytvořené uživatele na serveru.



Souborové úložiště. Soubory v Outlooku

Ukládání souborů na server do souborových složek patří mezi základní funkce GroupWare serveru. Umožňujeme uživatelům nahrávat a stahovat soubory přes Web klientské rozhraní, Microsoft Outlook nebo přímo pomocí namapované síťové složky a sdílení ve Windows. Souborové úložiště namapované přes MS Outlook a namapované ve windows jako síťová složka je vidět na obrázku.



SmartDiscover. Jednoduché nasazení

Koncový uživatel již nemusí znát žádné jiné údaje kromě vlastního uživatelského jména a hesla. O další nastavení účtů se postará technologie SmartDiscover. Přístup do kalendáře, nastavení Instant Messaging klienta či konfiguraci SMTP/POP3/IMAP serveru. Vše automaticky nastaveno bez nutnosti interakce s uživatelem. Technologie je kompatibilní s e-mailovými klienty a mobilními telefony.

Multiplatformní architektura

Email IPEXO GroupWare server umožňuje objevit skutečný potencial open source e-mailových klientů s integrovaným kalendářem, jakými jsou například iCal 4, Mozilla Thunderbird/Sunbird nebo Novell Evolution. Díky podpoře protokolů CalDAV, GroupDAV a WebDAV mají nyní uživatelé možnost nejen pracovat s vlastními kalendáři ale také je sdílet.

Mobilní synchronizace

Díky nativní podpoře licencovaného protokolu Microsoft Exchange ActiveSync a open source protokolu SyncML (včetně e-mailů a PIM informací) je možné syncrhonizovat s naším serverem téměř jakýkoliv mobilní telefon na trhu. Pro více informací prosím přejděte do sekce GroupWare mobilita.

Databázové úložiště

Naše řešení nepracuje s uzavřeným úložištěm formou nezdokumentovaných datových souborů. Namísto toho se snažíme všechna data ukládávat ve strukturované formě do databáze. Mezi podporované databázové systémy patří Microsoft SQL server, MySQL a Oracle.

Ceník GroupWare fukcionality naleznate v sekci Hostingové služby.


Obchodní podmínky hostingových služeb

Platné od 1.1.2018

1. Rozsah poskytovaných služeb

1.1 Předmětem služby je provoz virtuálního serveru (hostingu) na počítačové síti Internet dále jen „Služba“. Služba je provozována společností IPEXO s.r.o., se sídlem Krakovská 1346/15, Praha 1 (IČO 24148504), vedená u rejstříkového soudu v Praze pod spisovou značkou C 183102 - dále jen "Provozovatel" – Obchodní podmínky zajištění hostingových služeb slouží pro vymezení podmínek provozu Webhostingových a Emailových služeb, pokud není se Zákazníkem uzavřena smlouva stanovující jiný rozsah podmínek.

1.2 pojmem webhosting se rozumí vymezení (pronájem) určitého prostoru na serverech Poskytovatele, přenos dat pomocí protokolu HTTP po internetu. Pojmem Emailhosting se rozumí provoz emailových schránek pro příjem a odeslání elektronické pošty.

2. Provozní podmínky

2.1 Poskytovatel zajistí nepřetržitý webhostingových služeb, provoz elektronické pošty a přístup k datům Zákazníka pomocí protokolu FTP. Dále zajistí nepřetržitý přístup k administračnímu rozhraní pro správu webhostingů a emailů.

2.2 Hostingové služby jsou zajištěny dohledem 365 dní v roce po dobu 24 hodin. Doba započetí servisního zásahu je do druhého pracovního dne. U služeb označených v ceníku business se doba započetí servisního zásahu zkracuje na 15 minut, všechny dny v týdnu od 6.00 do 22.00. Pro nahlášení poruchy je využívána hotline 773 663 567.

2.3 Všechny opravy hardware serverů zajišťuje Poskytovatel v nejkratším možném termínu, maximálně však do 24 hodin.

2.4 Zákazník může využívat prostor na virtuálním serveru, dle zvoleného hostingového plánu, který je specifikován v ceníku a daňovém dokladu za objednané služby. Prvním objednáním a zaplacením služeb dle článku 1. Zákazník uzavírá závaznou objednávku na dobu neurčitou a zavazuje se dodržovat Obchodní podmínky hostingových služeb.

2.5 U služeb v ceníku označených business je Poskytovatel povinen 1x měsíčně provést zálohu uložených dat. Záloha musí být uložena na bezpečném místě geograficky vzdáleném od místa provozu služeb.

2.6 Poskytovatel je oprávněn přerušit provoz poskytovaných služeb pouze v případě nutné údržby systému. Je-li to možné, informuje Zákazníka o plánovaném výpadku předem. Dojde-li k neplánovanému výpadku, který bude delší než jeden kalendářní den, nepřísluší Poskytovateli žádná odměna za dny, kdy služby nebyly pro Zákazníka dostupné.

2.7 Poskytovatel garantuje měsíční dostupnost služeb (SLA) dle článku 1. této smlouvy minimálně 99,5%. Vyšší garantovanou minimální dostupnost s odpovídajícími sankcemi lze pro vybrané služby sjednat individuálně. Ze záruky je vyjmuta doba pro běžnou údržbu komunikační a napájecí infrastruktury, kterou se Poskytovatel zavazuje dělat v nejnutnějších případech a bude se snažit ji dělat mimo provozní špičku.

2.8 Poskytovatel neodpovídá za přerušení služeb způsobených vyšší mocí, přerušením dodávky energií, výpadkem telekomunikačních služeb poskytovaných třetí stranou a neoprávněným zásahem třetí osobou do provozu virtuálního serveru.

2.9 Poskytovatel neodpovídá za výpadky způsobené neodborným zásahem Zákazníka nebo správcem systému Zákazníka.

2.10 Zákazník nebude používat skripty, které by bránily nebo jinak omezovaly provoz serverů Poskytovatele. Totéž platí i o skriptech, které by nadměrně zatěžovaly provoz serverů Poskytovatele. V takovém případě je Poskytovatel oprávněn ukončit provádění předmětných skriptů.

2.11 Zákazník se zavazuje, že nebude prostor vymezený na serveru využívat ke sdílení jakéhokoliv nelegálního obsahu a to ani formou odkazování na nelegální obsah umístěný na jiných serverech. Dále se zavazuje, že nebude vymezený prostor využívat k prezentaci informací, které by ohrožovali bezpečnost státu, veřejný zájem nebo byly v rozporu s platnými právními předpisy. Ve všech případech uvedených v tomto bodě je Poskytovatel oprávněn ukončit poskytování služeb v rámci webhostingu bez další náhrady.

2.12 Zákazník je povinen při své činnosti podle této smlouvy nezasahovat do práv třetích osob, tj. zejména chránit práva k nehmotným statkům.

2.13 Zákazník se zavazuje, že nebude prostřednictvím serveru Poskytovatele posílat nadměrné množství odchozí pošty ani tzv. spam. Je zakázáno provozovat na serveru Poskytovatele tzv. freemail. Zákazník není oprávněn umožnit přístup k serveru odchozí pošty Poskytovatele třetí osobě. Ve všech případech uvedených v tomto bodě je Poskytovatel oprávněn ukončit poskytování služeb odchozí pošty v rámci webhostingu bez další náhrady. Ostatní služby poskytované v rámci webhostingu nebudou dotčeny.

2.14 Poskytoval není povinen spravovat ani nijak aktualizovat obsah stránek prezentovaných v rámci webhostingových služeb Zákazníkem, pokud nejsou tyto služby předmětem zvláštní objednávky.

2.15 Zákazník odpovídá Provozovateli, jakož i třetím osobám za porušení povinností uvedených v článku 2.

2.16 Odpovědnost Poskytovatele za škody vzniklé řádným provozem virtuálního serveru je omezena částkou ve výši měsíčního poplatku za služby hostingu.

3. Platební podmínky

3.1 Zákazník se zavazuje užívat hostingové služby v souladu s Obchodními podmínkami hostingových služeb, poskytovat Poskytovateli potřebnou součinnost a zaplatit za tyto služby sjednanou cenu. Ceny jsou definovány platným aktuálním ceníkem veřejně přístupným v elektronické podobě na adrese
http://www.ipexo.cz/hosting/hostingove-sluzby, případně k nahlédnutí v provozovnách Poskytovatele nebo jsou sjednány individuálně.

3.2 Po objednání služeb z nabídky Poskytovatele je Zákazníkovi zaslána na emailovou adresu nahlášenou Zákazníkem výzva k platbě, která obsahuje rekapitulaci objednávky a veškeré údaje potřebné k platbě.

3.3 Cena za objednané služby je vždy placena předem dle zvolené frekvence plateb (3, 6, 12 měsíců). V dostatečném předstihu typicky 60 dnů před vypršením předplatného je Zákazníkovi automaticky zaslána faktura pro další předplatné. Veškerá komunikace probíhá elektronickou poštou. Pokud Zákazník chce služby zrušit a ukončit předplatné je povinen tuto změnu písemně nahlásit Poskytovateli nejméně 15 dní před 60ti denním ochranným obdobím vypršení předplatného, posledním dnem pro podání výpovědi služeb je 75. den před koncem období předplatného.

3.4 Za den zaplacení finančních závazků Zákazníka se považuje den připsání peněz na bankovním účtu Poskytovatele nebo zaplacením hotově v provozovnách Poskytovatele. Pokud dojde k prodlení platby delší než 30 dní je Poskytovatel oprávněn pozastavit poskytovaní služeb. V takovém případě je Poskytovatel povinen Zákazníka upozornit písemně nebo prostřednictvím emailu minimálně 5 dní před pozastavením služeb. Zákazník za pozastavení a znovu spuštění služeb zaplatí smluvní poplatek 300Kč bez DPH. V případě prodlení delším než 60 dní je Poskytovatel oprávněn poskytovaní služeb úplně ukončit, v takovém případě se má za to, že Zákazník odstoupil od příslušné smlouvy a zákazník ztrácí nárok na vrácení zaplacené zálohy za poskytování služby. Případná data Zákazníka na serverech Poskytovatele mohou být v tomto případě smazána. Právo na zaplacení dlužné částky Zákazníkem Poskytovateli není tímto nijak dotčeno. Pro případ prodlení Zákazníka s úhradou částek je Zákazník povinen zaplatit úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky denně.

3.5 Zákazník bere na vědomí, že mu nebude poskytnuta žádná další služba, dokud nebudou uhrazeny všechny stávající finanční závazky vůči Poskytovateli.

3.6 Částka za předplacené služby není vratná v případě předčasného zrušení služeb ze strany Zákazníka.

3.7 Poskytovatel je oprávněn změnit ceny dle článku 3.1, pokud takovou změnu písemně oznámí Zákazníkovi nejpozději 2 měsíce přede dnem účinnosti nové výše ceny. Zákazník je v takovém případě oprávněn tuto smlouvu vypovědět s účinností ke dni změny ceny. Pokud Zákazník neodešle Poskytovateli sdělení o výpovědi smlouvy nejpozději 15. den předcházející účinnosti změny ceny, má se za to, že smlouva trvá dále a smluvní strany se dohodly na nové výši ceny.

4. Obecná ustanovení

4.1 Poskytovatel se zavazuje nakládat s osobnímu údaji Zákazníka výhradně v souladu se zákonem na ochranu osobních údajů.

4.2 Poskytovatel se zavazuje zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostem a informacích o Zákazníkovi, o nichž se dozví v souvislosti s poskytováním služby. Toto se nevztahuje na situaci, kdy má Poskytovatel opačnou povinnost definovanou zákonem nebo v případech, kdy je k tomu vyzván státními orgány na základě oprávněného požadavku (například soudního příkazu).

4.3 Poskytovatel není oprávněn zasahovat do dat Zákazníka uložených na serverech Poskytovatele vyjma případů, kdy data (skripty) ohrožují činnost serverů Poskytovatele nebo ohrožují data ostatních zákazníků. V tomto případě je Poskytovatel nutný zásah oprávněn učinit. Poté je Poskytovatel povinen Zákazníka o tomto neprodleně informovat s využitím kontaktních údajů Zákazníka poskytnutých při registraci služby.

4.4 Zákazníkem je občan, fyzická nebo právnická osoba.

4.5 Zákazník je povinen písemně nahlásit požadavky na změnu služeb. Specifikace musí být přesná, aby bylo možné požadavek správně zpracovat.

4.6 Smluvní strany se zavazují vyvinout maximální úsilí k odstranění vzájemných sporů vzniklých na základě této smlouvy nebo v souvislosti s touto smlouvou a k jejich vyřešení zejména prostřednictvím jednání kontaktních osob nebo pověřených zástupců.

4.7 Smluvní strany se zavazují dodržovat všechna ustanovení Obchodních podmínek, Specifikace služeb a ceníku služeb.

4.8 Nedohodnou-li se smluvní strany na způsobu řešení vzájemného sporu, má každá ze smluvních stran právo uplatnit svůj nárok oznámením o zahájení rozhodčího řízení, které bude vedeno podle pravidel stanovených rozhodčím soudem Rozhodčího soudu při Hospodářské komoře České republiky a Agrární komoře České republiky třemi nezávislými rozhodci. Rozhodčí řízení bude konáno v Praze v České republice.

4.9 Smluvní strany se výslovně dohodly, že právní vztahy smluvních stran, které vyplývají z této smlouvy a v této smlouvě nejsou výslovně upraveny, se řídí příslušnými ustanoveními platných zákonů.


Obchodní podmínky správy domén

Platné od 1.1.2018

1. Rozsah poskytovaných služeb

1.1 Služba registrace a obnovy domén dále jen „Služba“ je provozována společností IPEXO s.r.o., se sídlem Krakovská 1346/15, Praha 1 (IČO 24148504), vedená u rejstříkového soudu v Praze pod spisovou značkou C 183102 - dále jen "Provozovatel" - a slouží pro registraci internetových doménových jmen (domén) II. a III. stupně pod vybranými národními a nadnárodními registrátory I. stupně.

1.2 Registrace v konkrétních doménách I. stupně se řídí vždy pravidly správce domény I.stupně, které se Provozovatel zavazuje dodržovat v plné míře.

1.3 Vlastníkem registrovaného doménového jména je vždy zákazník. Toto nemusí platit u slovenské národní domény .sk, jejíž vlastníkem může být pouze občan Slovenské republiky nebo firma se sídlem ve Slovenské republice. V případě, že zákazník nesplňuje tuto podmínku je držitelem domény registrátor. Toto však žádným způsobem neomezuje právo zákazníka s doménou prostřednictvím registrátora libovolně nakládat.

1.4 Poskytovatel se zříká jakékoli odpovědnosti spojené s nároky třetích stran k ochranné značce nebo obchodnímu jménu vztahujícímu se k registrované doméně,provozem domény, výpadkem či přerušením provozu domény za strany správce I.stupně,obsazením objednané domény jiným subjektem prostřednictvím jiného registrátora v době trvání registračního procesu u Poskytovatele, udržováním záznamu o doméně v databázi správce I.stupně.

1.5 Doba trvání registračního procesu se řídí pravidly a termíny příslušného správce I.stupně, případně smluvního registrátora Poskytovatele. Poskytovatel nemůže garantovat provedení registrace objednané domény do žádného konkrétního termínu.

1.6 Poskytovatel povede na jmenných serverech, které má k dispozici DNS záznamy o doménách automaticky u všech zaplacených domén, které jsou ve správě poskytovatele. DNS záznamy povede poskytovatel bezplatně i u domén, které byly převedeny pod správu poskytovatele před řádnou expirací a nebyly tedy prozatím zákazníkovi účtovány poplatky za prodloužení domény.

2. Platební podmínky

2.1 K registraci nebo prodloužení zvolené domény dochází až na základě úhrady výzvy vydané Provozovatelem. Zaplacením registračního poplatku za registraci zvolené domény nevzniká nárok na úspěšnou registraci domény. O výsledku registračního procesu je Žadatel informován Provozovatelem teprve po jeho ukončení. Veškerá komunikace probíhá elektronickou poštou. Provozovatel se zříká jakékoliv odpovědnosti spojené s nedoručením informací.

2.2 Pokud Provozovatel neobdrží úhradu za registraci domény v době splatnosti faktury řádně a včas, nemůže ručit za úspěšnou registraci (obnovu) domény. Žadatel o registraci nebo prodloužení je v tomto případě vyzván upomínkou nebo je mu zasláno upozornění o blížící se expiraci domény elektronickou poštou. Provozovatel a Žadatel o registraci nebo prodloužení tento způsob zaslání upomínky považují za přiměřený a zavazují se jej respektovat. Zároveň se má za to, že upomínka dle věty druhé tohoto bodu se považuje za pokus o smír dle obecně závazných právních předpisů České republiky. Pokud Žadatel o registraci dlužnou částku neuhradí ani do 15 dnů od zaslání upomínky dojde bez dalšího upozornění ze strany Provozovatele ke stornování Žadatelem podané objednávky doménového jména nebo prodloužení z důvodu neuhrazení registračního poplatku za toto doménové jméno.

2.3 Poskytovatel není povolán k posuzování oprávněnosti registračního požadavku podle jiných pravidel, nežli podle úplnosti podkladů k registraci předepsaných dotyčným správcem I.stupně. Registrační požadavky jsou vyřizovány v pořadí v jakém došly. V případě nesprávných nebo neúplných podkladů pro registraci domény bude zájemce o tomto vyrozuměn - nevzniká tím však žádný nárok na registraci této domény.Objednané domény budou odeslány k registraci až po úhradě registračního poplatku,pokud smluvně nebyl dojednán jiný způsob úhrady.

2.4 Pro udržování domén registrovaných pod správci I.stupně Německa (.de), Rakouska(.at) a Litvy (.lt), platí zvláštní podmínky. Pokud zákazník neuhradí prodloužení domény nejméně 6 týdnů před datem expirace není možné zaručit prodloužení domény. V případě neúhrady nebo pozdní úhrady udržovacího poplatku přechází bez dalšího upozornění povinnost platby za doménu národnímu registrátorovi přímo na zákazníka. U ostatních domén I.stupně je doména, za níž nebyl v termínu zaplacen obnovovací(udržovací) poplatek v plné výši, automaticky zrušena a uvolněna k registraci jiným subjektům.

2.5 Obnovovací poplatky jsou fakturovány pro domény Provozovatelem typicky 60 dnů před datem expirace příslušné domény. Provozovatel nenese odpovědnost za úhradu obnovovacích (udržovacích) poplatků v případě platby zaslané po datu splatnosti.Veškerá komunikace probíhá elektronickou poštou. Provozovatel se zříká jakékoliv odpovědnosti spojené s nedoručením faktury pro obnovení domény. Pokud zákazník neobdrží fakturu k prodloužení domény nejpozději 50 dní před datem expirace domény, došlo k nedoručení faktury. V případě nedoručení faktury je zákazník povinen zajistit prodloužení domény na základě vlastní žádosti.

2.6 Výše poplatků za registraci a udržování záznamů o doméně je závislá na obchodní politice správců I.stupně a na aktuálním kurzu amerického dolaru ke koruně a může se proto měnit bez předchozího upozornění. Rozhodující je výše poplatku uvedeného v okamžiku registrace.

3. Obecná ustanovení

3.1 Poskytovatel se zavazuje nakládat s osobnímu údaji zákazníka výhradně v souladu se zákonem na ochranu osobních údajů.

3.2 Poskytovatel se zavazuje zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostem a informacích o zákazníkovi, o nichž se dozví v souvislosti s poskytováním služby. Toto se nevztahuje na situaci, kdy má poskytovatel opačnou povinnost definovanou zákonem nebo v případech,kdy je k tomu vyzván státními orgány na základě oprávněného požadavku (například soudního příkazu).

3.3 Zákazníkem je občan, fyzická nebo právnická osoba.


Obchodní podmínky produktů Stormware

I. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

Tyto obchodní podmínky (dále jen „OP“) vymezují základní obchodní podmínky a vztahy mezi společností IPEXO s.r.o., IČ: 24148504, se sídlem Krakovská 1346/15, 110 00 Praha 1, zapsanou v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, pod spisovou značkou C183102 (dále jen „IPEXO“), a jejími zákazníky v oblasti prodeje produktů a zboží a poskytování služeb.

Podmínky a vztahy neuvedené v těchto OP se řídí právním řádem České republiky, především příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, a dále ustanoveními zákona č. 121/2000 Sb., o právu autorském.

II. VYMEZENÍ POJMŮ

Softwarový produkt nebo Produkt – soubor zahrnující software společnosti STORMWARE s.r.o. (dále jen „STORMWARE“), dokumentaci v elektronické nebo tištěné podobě, včetně příruček a obalů, příslušná instalační média, a dále také všechny dosavadní aktualizace a doplňky k původnímu Softwarovému produktu poskytnuté společností STORMWARE. Softwarový produkt se neprodává, pouze se poskytuje právo k jeho používání – licence.

Vlastník licence – podnikatelský subjekt (fyzická nebo právnická osoba), který používá Softwarový produkt pro zajištění provozních potřeb v rámci svého vlastního podnikání, nevýdělečná organizace, která používá Softwarový produkt pro zajištění svých provozních potřeb, nebo fyzická osoba-spotřebitel, který nejedná v rámci obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Vlastníkem licence je možné se stát zakoupením licence, získáním licence od IPEXO bezúplatně nebo jako „Nabyvatel“ v případě převodu licence.

Uživatel – koncový uživatel Softwarového produktu.

Obchodní partner – podnikatelský subjekt oprávněný k prodeji Softwarových produktů STORMWARE pod svým obchodním jménem.

Internetové stránky ucetnictvi-vyhodne a ipexo – internetové stránky na adrese www.ucetnictvi-vyhodne.cz a www.pexo.cz provozované společností IPEXO.

Zákaznické centrum – zákaznický portál na internetových stránkách STORMWARE.

III. NABÍDKA STORMWARE

Nabídku IPEXO lze rozdělit do tří základních skupin:

III.1. Vlastní software

STORMWARE je producentem Softwarových produktů POHODA, POHODA Business Intelligence, PAMICA, GLX, TAX a WINLEX.

Podmínky používání Softwarových produktů jsou vymezeny v „Licenční smlouvě“, která je v elektronické podobě Vlastníkovi licence předávána společně s Produktem. Licenční smlouva je uzavřena otevřením obalu s médii, instalací Softwarového produktu, registrací Softwarového produktu nebo převodem licence, a to tím okamžikem, který nastane nejdříve. Současně s uzavřením Licenční smlouvy vyjadřuje Vlastník licence a Uživatel souhlas s těmito OP.

III.2. Služby

III.2.a) Zákaznická podpora a aktualizace

Soubor služeb zákaznické podpory zahrnuje:

telefonickou podporu: k dispozici na telefonní lince 567 117 711 k tomuto účelu vyhrazené v pracovní dny minimálně od 8.00 do 16.00 hodin, v rámci zkvalitňování služeb Uživatelům mohou být telefonické hovory nahrávány;
faxovou podporu: k dispozici na faxové lince 567 112 609 k tomuto účelu vyhrazené, odpovědi budou zaslány faxem pokud možno obratem, nejpozději však do konce následujícího pracovního dne;
- e-mailovou podporu: poskytovanou prostřednictvím e-mailové schránky hotline@stormware.cz k tomuto účelu vyhrazené; odpovědi budou zaslány e-mailem pokud možno obratem, nejpozději však do konce následujícího pracovního dne;
- elektronický informační zpravodaj: zasílaný na e-mailovou adresu Vlastníka licence nebo Uživatele;
- aktualizace Produktu: k dispozici ke stažení v Zákaznickém centru, příp. na aktualizačních CD.

Soubor služeb zákaznické podpory nese v případě Softwarových produktů POHODA, PAMICA, GLX a TAX název SERVIS.

Využívat kompletního balíku služeb v rámci zákaznické podpory může Vlastník licence k aktuálním verzím všech Softwarových produktů. V prvním roce používání je soubor služeb zákaznické podpory součástí ceny Softwarového produktu. Pro prodloužení platnosti souboru služeb zákaznické podpory je zapotřebí zakoupit SERVIS, resp. upgrade na další rok, a to vždy pro stejný Produkt, případnou řadu, a dále variantu a typ/velikost vlastněných licencí, přídavných licencí a doplňků, příp. jejich nejbližší ekvivalent v případě změn nabídky IPEXO.

Pro zakoupení nebo obnovení souboru služeb zákaznické podpory k Produktu POHODA pro další rok je zapotřebí vlastnit SERVIS pro rok bezprostředně předcházející. V opačném případě je nutné kromě ceny za SERVIS na další rok uhradit poplatek za aktualizaci starších verzí produktu POHODA ve výši 50 % z ceny souboru služeb SERVIS podle aktuálního ceníku.

Čerpání služeb zákaznické podpory je možné od okamžiku úhrady licence nebo ceny za SERVIS nebo upgrade Softwarového produktu do konce daného kalendářního roku, ve kterém k nákupu došlo. V případě úhrady aktuální licence Softwarového produktu nebo ceny za aktuální SERVIS nebo upgrade v posledních čtyřech měsících kalendářního roku získává Vlastník licence soubor služeb zákaznické podpory i pro následující kalendářní rok.

Podmínkou vzniku nároku na zákaznickou podporu je registrace Softwarového produktu v Zákaznickém centru do 30 dní od jeho převzetí. Při nákupu u IPEXO je registrace Softwarového produktu provedena automaticky pokud zákazník potvrdí registrační email do dvou dnů od vygenerování do emailové schránky uvedené při nákupu.

Soubor služeb zákaznické podpory definovaný v těchto OP poskytuje výhradně společnost STORMWARE.


III.2.b) Individuální služby

Vlastníkovi licence k aktuální verzi Softwarového produktu mohou být poskytnuty tyto typy individuálních služeb:

odborné konzultace a servisní služby,
expertní konzultace a servisní služby,
vzdálená správa,
instalace systému POHODA SQL/E1, instalace systému PAMICA SQL, instalace řešení POHODA BI Lite,
firemní školení.



III.2.c) Školení

Školení pořádaná společností IPEXO mají předem danou náplň, jsou organizována jako celodenní nebo půldenní a jejich skutečná délka závisí na počtu účastníků.

Termíny školení IPEXO je pro každý případ požadavku sjednán s objednatelem.

Před zahájením školení nejsou prováděny žádné testy požadovaných minimálních znalostí a je zcela na objednavateli, aby zvážil, zda je daný kurz pro přihlašovanou osobu vhodný a bude pro ni přínosem.


III.3. Zboží

Sortiment zboží v nabídce IPEXO zahrnuje vybraná zařízení a hardwarové doplňky. Vlastnické právo ke zboží nabývá kupující úplným zaplacením. IPEXO vystavuje ke každému prodávanému zboží daňový doklad, který obsahuje všechny potřebné údaje pro uplatnění záruky, nebo zvláštní záruční list.


IV. INFORMACE O PRODUKTECH, SLUŽBÁCH A ZBOŽÍ A JEJICH CENÁCH

Informace o nabídce IPEXO jsou veřejně dostupné na internetových stránkách www.ucetnictvi-vyhodne.cz, na vyžádání je poskytnou pracovníci IPEXO na centrále nebo pobočkách a k dispozici jsou také v aktuálních tištěných materiálech vydávaných společností IPEXO.

Ceny Softwarových produktů a jejich doplňků, souborů služeb zákaznické podpory, individuálních služeb, standardizovaných školení a zboží vyhlašuje IPEXO aktuálním ceníkem uvedeným na svých internetových stránkách ucetnictvi-vyhodne.cz a v tištěných materiálech. Z principu periodické aktualizace tištěných materiálů je aktualizace informací prováděna přednostně na internetových stránkách IPEXO.

Pro vyčíslení cen změny licence (licencí) jsou používány jednotné postupy (viz článek VII. bod 1) a kalkulace konkrétního případu poskytuje IPEXO na vyžádání.

Veškeré ceny Softwarových produktů, služeb a zboží jsou, pokud není uvedeno jinak, uváděny bez DPH.


IV.1. Ceny služeb

Ceny individuálních služeb jsou dány ceníkem a podle typu služby sazbami za jednotku (službu), resp. hodinovými sazbami. U individuálních služeb s cenou za jednotku je cena služby účtována bez ohledu na dobu skutečného výkonu. U individuálních služeb s hodinovou sazbou je minimální rozsah účtované služby půl hodiny. V případě, že doba provedení služby je delší než půl hodiny, je za každých dalších započatých 15 minut účtována poměrná část hodinové sazby.

Ceny individuálních služeb v ceníku platí pro poskytnutí služby v pracovní dny a v pracovní době IPEXO od 8.00 do 17.00. V případě objednání poskytnutí služby v mimopracovní době IPEXO nebo požadavku na zahájení prací dříve než za 24 hodin od objednání je k základní ceníkové sazbě účtován příplatek podle platného ceníku pokud není konkrétní případ s objednatelem vyjednán individuálně.

Pokud není objednaná služba v ceníku uvedena a IPEXO souhlasí s jejím poskytnutím, je cena služby stanovena dohodou smluvních stran.

Před započetím poskytování individuálních služeb s hodinovou sazbou IPEXO sestavuje cenovou kalkulaci podle platného ceníku. Konečné ceny těchto individuálních služeb nelze stanovit předem, protože se odvíjí od skutečného rozsahu poskytnutých služeb. Rozsah a druh poskytnutých služeb se mohou se souhlasem obou stran od kalkulace lišit.


V. OBJEDNÁVKY A JEJICH VYŘIZOVÁNÍ

Licence k Softwarovým produktům, služby a hardware je možné objednat na centrále nebo pobočkách* IPEXO, a to osobně, telefonicky (775 91 66 55), písemně, e-mailem (info@ucetnictvi-vyhodne.cz), v e–shopu v Zákaznickém centru, resp. pomocí online objednávek na internetových stránkách IPEXO.

Podáním objednávky objednatel souhlasí s těmito OP, akceptuje nabídku IPEXO a závazně objednává předmět objednávky. Objednávka je návrhem kupní smlouvy nebo smlouvy o poskytnutí služeb.

Podstatné náležitosti objednávky zahrnují:

identifikaci předmětu objednávky:
- v případě Softwarových produktů: název Produktu, příp. řada, rok, varianta a typ/velikost licence (např. POHODA E1 2018 Komplet NET3),
- v případě souboru služeb zákaznické podpory typu SERVIS: název SERVIS, rok a identifikaci Softwarového produktu, ke kterému se soubor služeb SERVIS vztahuje,
- v případě souboru služeb zákaznické podpory typu upgrade: identifikaci nové verze Softwarového produktu, ke kterému se upgrade vztahuje, a název upgrade, příp. zkratka upg.,
- v případě individuálních služeb: požadavek na provedení služby, požadavek na výjezd pracovníka IPEXO v případě jiného místa poskytnutí služby než provozovna IPEXO, příp. návrh termínu poskytnutí služby,
- v případě zboží: obchodní název nebo jednoznačný popis zboží,
identifikaci objednatele – firma/jméno, IČ, sídlo/adresa, kontaktní osoba, telefon,
způsob dodání, resp. místo poskytnutí služby (více viz článek VI.),
způsob platby (více viz článek VI.).
IPEXO v co nejkratším termínu, obvykle však do 3 pracovních dnů, objednávku vyřídí formou odeslání Softwarového produktu, případně poskytnutím služby, nebo objednávku potvrdí, případně vyzve objednavatele k doplnění chybějících údajů. Vyřízením nebo potvrzením objednávky je uzavřena kupní smlouva nebo smlouva o poskytnutí služeb. Kupní smlouvu tvoří výlučně podmínky uvedené v Licenční smlouvě, Všeobecných obchodních podmínkách a ve vztahu ke konkrétnímu Softwarovému produktu v aktuálních tištěných materiálech nebo na internetových stránkách ucetnictvi-vyhodne.cz.

Vyžaduje-li charakter Softwarového produktu, služby nebo zboží zpracování cenové kalkulace nebo nabídky, je smlouva uzavřena okamžikem odsouhlasení cenové kalkulace nebo nabídky oběma stranami.


V.1. Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy

Je-li kupující fyzickou osobou-spotřebitelem (dále jen „Spotřebitel“), má v souladu s občanským zákoníkem právo odstoupit od kupní smlouvy uzavřené za použití prostředků komunikace na dálku, a to do 14 dnů od převzetí Softwarového produktu nebo zboží. Za Spotřebitele není pro účely těchto OP považován Uživatel, který při objednání produktu za účelem uzavření kupní smlouvy uvede své obchodní jméno a identifikační číslo.

Právo na odstoupení od kupní smlouvy může Spotřebitel uplatnit za splnění těchto podmínek:

Spotřebitel doručí zakoupený Produkt nebo zboží poštou na vlastní náklady na adresu sídla IPEXO včetně písemného odstoupení od kupní smlouvy a uvedení čísla svého účtu, na který mu mají být vráceny peníze, k zásilce připojí originál dokladu o zakoupení nebo jiné dokumenty, které mohou prokázat zakoupení prostřednictvím e–shopu IPEXO,
v případě odstoupení od koupě Softwarového produktu:
- Produkt musí být v původním neporušeném originálním obalu (zásilka nesmí být vůbec otevřena), Produkt nesmí být vůbec použit (nesmí dojít k jeho aktivaci podle Licenční smlouvy) a musí být kompletní,
- v případě odstoupení od koupě zboží: není vyloučeno vrácení zboží v poškozeném obalu v důsledku rozbalení zboží, Spotřebitel má možnost zboží vyzkoušet, zboží však musí být nepoškozené a kompletní,
- v případě, že projev vůle o odstoupení od smlouvy nebude doručen IPEXO do 14. dne od převzetí Softwarového produktu nebo zboží, a v případě, kdy Spotřebitel poruší originální obal u Softwarového produktu, je odstoupení od smlouvy neplatné.

V případě platného odstoupení od smlouvy při vrácení poškozeného zboží může IPEXO vůči Spotřebiteli uplatnit kompenzaci v rozsahu poškození zboží. Z toho důvodu je doporučeno vrácené zboží pojistit pro případ jeho poškození při přepravě.


VI. DODACÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

VI.1. Možné způsoby a termíny dodání

Softwarové produkty a zboží mohou být převzaty osobně v provozovně IPEXO nebo zaslány poštou či prostřednictvím smluvního přepravce, a to podle způsobu dodání zvoleného v objednávce. Při volbě dodání poštou nebo prostřednictvím přepravní služby je v rámci České republiky poštovné, resp. přepravné a balné zdarma.

Obvyklá dodací lhůta činí u Softwarových produktů 3 pracovní dny, v případě zboží 10 pracovních dnů, a začíná běžet okamžikem úhrady v hotovosti, platební kartou nebo okamžikem připsání bezhotovostní platby na účet IPEXO.

Při objednání dodávky Softwarového produktu nebo zboží s instalací bude samostatně účtován čas strávený na cestě a provedené práce podle ceníku individuálních služeb. Místo a termín dodání se v takových případech řídí podle bodu VI.2. těchto OP.

Produkt označený POHODA PZD a POHODA BI Lite může být instalován pouze certifikovaným technikem, a to v termínu podle dohody s objednatelem, resp. Vlastníkem licence. Ten je povinen zajistit součinnost nutnou k provedení instalace, včetně přítomnosti osob odpovědných za IT a zpřístupnění aktuálních dat určených ke zpracování. Důvodem certifikované instalace jsou přesně definované postupy při zavádění produktu POHODA PZD a POHODA BI Lite. Tyto Produkty mohou být tedy dodány pouze spolu s certifikovanou instalací.

Pro bezproblémový provoz Produktů POHODA SQL, POHODA E1 a PAMICA SQL je doporučena instalace certifikovaným technikem. Důvodem je zajištění funkčního databázového prostředí SQL serveru.

Pokud server, síťové prostředí a data Vlastníka licence splňují vstupní podmínky pro provedení bezplatné certifikované instalace, poskytuje IPEXO po dohodě s Vlastníkem licence první certifikovanou instalaci produktů POHODA SQL, POHODA E1, PAMICA SQL a POHODA BI Lite na server zdarma, a to technologií vzdálené správy. V případě provádění bezplatné certifikované instalace v místě určeném Vlastníkem licence mimo provozovnu IPEXO je účtován čas pracovníka IPEXO strávený na cestě do místa instalace a zpět.

Aktuální seznam požadavků, které musí být pro bezplatnou certifikovanou instalaci zajištěny ze strany Vlastníka licence, a rozsah této certifikované instalace je uveden na internetových stránkách IPEXO nebo je k dispozici na vyžádání na kterékoliv pobočce IPEXO. V případě nesplnění požadavků pro bezplatnou certifikovanou instalaci nebo v případě požadavku na odlišný rozsah certifikované instalace ze strany objednatele, resp. Vlastníka licence je bezplatná certifikovaná instalace vyloučena. Jsou-li překážky bezplatné certifikované instalace zjištěny v průběhu již probíhající instalace, je instalace ukončena nebo přerušena a Vlastníkovi licence je nabídnuta certifikovaná instalace v požadovaném rozsahu a v souladu s aktuálním ceníkem individuálních služeb.


VI.2. Místo a termín poskytnutí individuálních služeb

Místem provedení individuálních služeb je provozovna IPEXO, pokud není objednán výjezd pracovníka IPEXO k Vlastníkovi licence. V tomto případě je Vlastníkovi licence k ceně za poskytnuté služby účtován čas strávený na cestě tam i zpět podle platného ceníku.

Služby prováděné mimo provozovnu IPEXO v místě určeném Vlastníkem licence budou provedeny v dohodnutém termínu podle možností IPEXO, ne však dříve než následující pracovní den.


VI.3. Možné způsoby platby

Softwarové produkty a soubor služeb zákaznické podpory je možné uhradit hotově, bezhotovostním převodem předem na zálohovou fakturu, bezhotovostním převodem online nebo na dobírku.

Zboží je možné uhradit bezhotovostním převodem předem na zálohovou fakturu.

Cena individuálních služeb může být hrazena předem na základě zálohové faktury, a to hotově nebo bezhotovostním převodem, nebo v hotovosti na místě po poskytnutí služby. Výjimku mohou tvořit objednané služby typu technické nebo účetní analýzy dat a úpravy tiskových výstupů, u kterých nelze předem odhadnout čas potřebný pro poskytnutí služby a jejichž plnění je expedováno elektronicky. Tyto služby mohou být po dohodě fakturovány po jejich expedici. Splatnost daňového dokladu je v těchto případech 10 dní. Výjimka není nárokovatelná a STORMWARE s ní musí souhlasit.

Služba vzdálená správa je vždy fakturována po poskytnutí a uhradit je možné ji hotově nebo bezhotovostním převodem. Splatnost daňového dokladu u tohoto typu služby je 10 dní.


VII. SOFTWAROVÉ PRODUKTY – SPECIFICKÉ PODMÍNKY

VII.1. Změna licence

Vlastník základní licence k jedné z variant Softwarového produktu může přejít na základní licenci jiné varianty, příp. řady stejného Softwarového produktu při zachování shodného počtu licencí.

Cena přechodu je dána rozdílem aktuální ceníkové ceny nové a původní varianty. V případě, kdy je aktuální ceníková cena nové varianty stejná nebo nižší než aktuální ceníková cena původní varianty, a nová varianta přitom obsahuje novou funkcionalitu, např. daňovou evidenci, účetnictví, sklady, mzdy nebo databázové prostředí SQL, se uplatní minimální cena přechodu. V případě, kdy vznikne záporný rozdíl cen nové a původní varianty a nová varianta přitom neobsahuje novou funkcionalitu, se rozdíl cen Vlastníkovi licence nevrací.

Při přechodu ze scénáře POHODA BI Lite na scénář POHODA BI Sklady nebo POHODA BI Účetnictví je možné Vlastníkovi licence odečíst polovinu aktuální ceníkové ceny scénáře POHODA BI Lite. Při přechodu na POHODA BI Komplet je možné odečíst aktuální ceníkovou cenu scénáře POHODA BI Lite.


VII.2. Převod licence

Vlastník licence (dále v této části „Převodce“) je oprávněn Softwarový produkt trvale převést na jinou osobu (dále v této části „Nabyvatel“). Okamžikem převodu licence přechází na Nabyvatele veškerá práva a závazky vyplývající z Licenční smlouvy uzavřené mezi Převodcem a STORMWARE.

Je-li k základní licenci Softwarového produktu, který má být převeden, vázán jakýkoliv doplněk nebo přídavná licence, může být Softwarový produkt převeden jen včetně těchto součástí. Zároveň není možné tyto doplňky a přídavné licence převádět samostatně.

Zájem o převod licence sdělí Převodce společnosti STORMWARE telefonicky nebo e-mailem. STORMWARE poté Převodci zašle formulář žádosti o převod licence (dále v této části jen „Žádost“). V Žádosti musí být vyplněny identifikační údaje Převodce a Nabyvatele a přesná specifikace Softwarového produktu včetně instalačního čísla, resp. čísel. Pro převod každé jednotlivé licence (více základních licencí jednoho Softwarového produktu, různé Softwarové produkty) je zapotřebí použít samostatnou Žádost.

Podmínkou možnosti převodu je souhlas Nabyvatele s realizací převodu a s licenční smlouvou, a to podpisem na Žádosti.

Převod licence je zpoplatněn manipulačním poplatkem podle platného ceníku. Tento poplatek je povinen uhradit Převodce při podání Žádosti.

Licence Softwarového produktu je převedena okamžikem vyjádření souhlasu s převodem licence ze strany STORMWARE. Předpokladem pro udělení souhlasu je skutečnost, že žádost splňuje veškeré požadované náležitosti a byl uhrazen manipulační poplatek.

V případě schválení Žádosti není Převodce nadále oprávněn převedený Softwarový produkt používat, musí jej zcela odstranit ze svého/svých počítače(ů) a převést na Nabyvatele veškeré části převedeného Softwarového produktu včetně všech rozšiřujících licencí, doplňků, médií, tištěného materiálu a aktualizací.

Softwarový produkt získaný se slevou pro určitou skupinu uživatelů je možné na jiného Vlastníka převést pouze za předpokladu, že Nabyvatel splňuje podmínky přiznání původní slevy. V opačném případě lze převod licence realizovat pouze po doplacení rozdílu mezi cenou produktu po slevě a plnou cenou produktu platnou v době převodu licence.

STORMWARE si vyhrazuje právo zamítnout Žádost, pokud je neúplná nebo nesplňuje požadované náležitosti a Převodce ani na výzvu STORMWARE její vady v přiměřeném termínu neodstraní. V případě zamítnutí Žádosti se uhrazený manipulační poplatek nevrací.


VIII. ZÁRUČNÍ PODMÍNKY, ODPOVĚDNOST ZA VADY, REKLAMACE

VIII.1. Záruka

Na jednotlivé Softwarové produkty, služby a zboží poskytuje IPEXO záruku, která se vztahuje:

na výrobní vady příruček a instalačních médií k Softwarovému produktu,
na bezvadnou funkcionalitu Softwarového produktu v souladu s dokumentací a jejími dodatky, přičemž STORMWARE odpovídá pouze za funkčnost aktuálních verzí Softwarového produktu, nikoli za vady starších verzí,
na tiskové výstupy upravené společností IPEXO nebo STORMWARE na zakázku,
u zboží na vady materiálu a výrobní nedostatky zjištěné v průběhu záruční doby a za předpokladu, že je zboží používáno v souladu s návodem k obsluze.
Podmínkou vzniku nároku na záruku u Softwarového produktu je registrace Softwarového produktu v Zákaznickém centru STORMWARE do 30 dní od jeho převzetí. Při nákupu přímo u IPEXO je registrace Softwarového produktu provedena automaticky.


VIII.2. Záruční doba

IPEXO poskytuje záruční dobu:

- na Softwarový produkt: v délce 6 měsíců od data uzavření Licenční smlouvy,
- u tiskových výstupů upravených společností IPEXO nebo STORMWARE na zakázku: v délce 6 měsíců od data jejich předání, případným provedením opravy v průběhu této záruční doby se délka záruky prodlužuje o dobu, po kterou společnost IPEXO nebo STORMWARE prováděla opravu, u takto opravených tiskových výstupů nevzniká nárok na novou záruční dobu,
- na zboží: v délce 12 měsíců ode dne převzetí zboží kupujícím, tj. dne uvedeného na dokladu o zakoupení zboží; v případě odlišné délky záruční doby je tato skutečnost uvedena na dokladu o zakoupení zboží; v případech, kdy kupujícím je spotřebitel podle zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku, je na zboží poskytována záruční doba v délce 24 měsíců.



VIII.3. Záruční podmínky

Záruka je poskytována Vlastníkovi licence, resp. kupujícímu (u zboží).

Kupující je povinen při osobním převzetí přebíraný Softwarový produkt nebo zboží řádně zkontrolovat a prohlédnout. U Softwarového produktu je povinen provést kontrolu balení a v případě, že zjistí poškození balení, musí odmítnout jeho převzetí. U zboží je kupující povinen provést také kontrolu obsahu balení a odmítnout jeho převzetí v případě zjištění neúplnosti. Prohlídku je kupující povinen provést tak, aby zjistil veškeré vady, které je možno zjistit při vynaložení odborné péče. Pozdější reklamace z těchto uvedených důvodů nebude uznána.

Při volbě způsobu dodání poštou nebo prostřednictvím smluvního přepravce je kupující povinen ověřit stav zásilky při jejím převzetí. V případě ztráty nebo poškození zásilky při přepravě je kupující povinen sepsat se zástupcem přepravce zápis o poškození nebo ztrátě Softwarového produktu nebo zboží, aby bylo možné uplatňovat náhradu vzniklé škody u přepravce. Zástupce přepravce tento zápis potvrdí. O vzniklých skutečnostech kupující neprodleně, nejpozději však do 3 pracovních dnů, písemně vyrozumí společnost IPEXO a jako přílohu zašle zápis sepsaný s přepravcem. V případě, že kupující výše uvedený zápis nevyhotoví, má se za to, že se vzdává náhrady za poškozené nebo chybějící kusy zásilky.

Na pozdější reklamace způsobené během přepravy nebude brán zřetel. Výjimku tvoří mechanické poškození zboží, které při převzetí zásilky nebylo ani při náležité prohlídce zjevné. V takovém případě je kupující povinen uplatnit reklamaci do 7 dnů od převzetí zboží.


VIII.4. Omezení záruky u Softwarových produktů

IPEXO nezaručuje, že Softwarový produkt splní všechny požadavky uživatele. Záruka se nevztahuje a za vadu Softwarového produktu nebo za závadu nebo škodu Softwarovým produktem způsobenou dále nelze považovat:
- případy, kdy je Softwarový produkt používán v rozporu s dokumentací,
- absenci vlastností či funkcí, které nejsou uvedeny v dokumentaci,
- skutečnost, že Softwarový produkt v sobě neobsahuje případné legislativní změny, které nebyly STORMWARE známy v okamžiku jeho vývoje,
- případy, kdy je Softwarový produkt provozován na nevhodném technickém vybavení nebo technickým vybavením, které je v rozporu s aktuálními doporučenými systémovými požadavky uvedenými v dokumentaci nebo v aktualizované podobě na internetových stránkách IPEXO,
- skutečnost, že Softwarový produkt nepracuje na hardware, který není běžně dostupný v okamžiku jeho vývoje, nebo na hardware či operačním systému, který není podporován,
- případy, kdy je Softwarový produkt provozován na chybně nakonfigurovaném počítači nebo na chybně nastavené počítačové síti,
- případy, kdy je Softwarový produkt provozován spolu s programy jiných výrobců, které znemožňují jeho bezvadný chod,
- případy, kdy provádí Uživatel zásahy do databázových souborů pomocí jiných prostředků než dodaným Softwarovým produktem,
- případy, kdy u Softwarových produktů označených POHODA PZD, POHODA SQL, POHODA E1, PAMICA SQL a POHODA BI Lite nebyla provedena instalace technikem s odpovídající certifikací.

Uživatel produktu je povinen pravidelně provádět zálohy dat a jejich archivování, včetně kontroly bezchybnosti vytvořené zálohy. IPEXO neodpovídá za ztrátu či poškození dat, která nebyla správně zálohována.

IPEXO nebo STORMWARE nejsou povini poskytovat zákaznickou podporu a provádět vývoj nebo údržbu starších verzí Softwarového produktu.

IPEXO nese odpovědnost za prokázanou škodu, kterou zaviní porušením svých povinností. IPEXO nenese odpovědnost za ušlý zisk Vlastníka licence.

IPEXO nese odpovědnost za skutečnou škodu maximálně do výše ceny za Softwarový produkt uhrazené při nabytí licence. Toto ujednání se nepoužije v případě, že kupujícím je spotřebitel.

Vlastník licence je povinen prověřit Softwarový produkt z hlediska jeho funkčnosti a použitelnosti v konkrétní situaci dříve, než začne s jeho používáním. Toto platí i pro Produkty, které Vlastník licence obdrží v rámci odstraňování vad nebo aktualizace (SERVIS nebo upgrade).


VIII.5. Garance funkčnosti tiskových sestav

Uživatelsky upravené tiskové výstupy (dále jen „UUTV“) jsou technicky i obsahově závislé na databázovém modelu konkrétní verze Softwarového produktu. STORMWARE je v rámci aktualizací Softwarového produktu oprávněn změnit databázový model. Tato skutečnost může vést u některých UUTV k chybné interpretaci dat či k úplné nefunkčnosti.

STORMWARE garantuje bez časového omezení správnou funkci originálních tiskových výstupů dodávaných se Softwarovým produktem.

Uživatel Softwarového produktu je povinen provést zkušební provoz aktualizovaného Softwarového produktu před užitím tiskových výstupů, zejména otestovat všechny UUTV. V případě zjištění technické nebo obsahové disfunkce tiskových výstupů si může opravu tiskového výstupu Uživatel provést sám nebo může objednat tuto úpravu u IPEXO.

IPEXO a STORMWARE provede bezplatně opravy originálních tiskových výstupů, a dále tiskových výstupů, které upravil na zakázku, pokud jejich opravy souvisí se změnou databázového modelu a tyto opravy budou provedeny v záruční době.


VIII.6. Omezení záruky u zboží

Záruka se nevztahuje:

- na vady vzniklé opotřebením způsobeným obvyklým užíváním zboží, chybnou obsluhou, neodborným nebo neoprávněným zásahem, jakož i použitím, údržbou či instalací, které jsou v rozporu s průvodní dokumentací nebo návodem k použití,
- na mechanická poškození vinou kupujícího, poškození způsobená nadměrným a nevhodným užíváním, zanedbáním péče o zboží, nebo poškozením způsobeným vyšší mocí,
- na vady, na které byl kupující upozorněn před převzetím zboží a současně převzetí zboží neodmítl.
- IPEXO nese odpovědnost za prokázanou škodu, kterou zaviní porušením svých povinností. IPEXO nenese odpovědnost za ušlý zisk kupujícího.

IPEXO nese odpovědnost za skutečnou škodu maximálně do výše ceny zboží uhrazené při jeho zakoupení. Toto ujednání se nepoužije v případě, že kupujícím je spotřebitel.


VIII.7. Uplatnění reklamace

Reklamaci Softwarového produktu je možné uplatnit písemně na adresu sídla společnosti IPEXO. V případě zboží je možné reklamaci uplatnit také v provozovně IPEXO, kde došlo k nákupu, a to osobně nebo písemně.

Reklamace musí obsahovat:
- identifikaci Vlastníka licence nebo kupujícího včetně uvedení kontaktní osoby a kontaktních údajů,
- přesné označení reklamovaného Softwarového produktu, včetně instalačního čísla licence, nebo reklamovaného zboží,
- popis reklamované vady,
- příručky nebo instalační média, jejichž vada je reklamována, zboží, které je reklamováno, a to kompletní, včetně dodaných doplňků a příslušenství a nejlépe v původním obalu.

Pokud je pro některé druhy zboží jejich výrobcem specifikován zvláštní seznam oprávněných záručních středisek, uplatní kupující právo na záruční opravu u těchto odborných servisů.
Vlastník licence, resp. kupující provádí zaslání předmětu reklamace na vlastní náklady a odpovědnost. IPEXO není povina přijmout k reklamaci zboží, které není vhodně zabaleno a předáno s požadovanými součástmi a příslušenstvím a není vybaveno průvodní dokumentací.


VIII.8. Vyřízení reklamace

Příručky a instalační média vykazující zjevné poškození či zjevné vady obsahu budou v rámci záruky bezplatně vyměněny za bezvadná a IPEXO je zašle Vlastníkovi licence na vlastní náklady.

Reklamované vady funkcionality programu budou prověřeny. O výsledku šetření bude Uživatel informován e–mailem nebo písemně. V případě, že reklamace bude uznána jako oprávněná, bude Uživateli bezplatně poskytnuta aktualizace Softwarového produktu řešící reklamovanou vadu.

Při převzetí zboží k reklamaci vystaví IPEXO kupujícímu potvrzení o tom, kdy právo na reklamaci uplatnil. O způsobu vyřízení reklamace vyrozumí STORMWARE kupujícího e-mailem nebo písemně. Po vyřízení reklamace předá IPEXO zboží zpět kupujícímu včetně písemného potvrzení s uvedením způsobu vyřízení reklamace a případného provedení opravy a doby jejího trvání. Pokud bylo zboží zasláno k reklamaci přepravní službou, bude po vyřízení reklamace touto cestou zasláno na adresu kupujícího.

Jestliže nelze prokázat, že vada Softwarového produktu byla způsobena společností IPEXO, nebo v případě neoprávněné reklamace bude Vlastníkovi licence, resp. kupujícímu účtována činnost spojená se zjišťováním příčiny, ověřováním nebo odstraňováním vady uváděné Vlastníkem licence, resp. kupujícím podle ceníku individuálních služeb platného v době provádění těchto úkonů. Toto ujednání se nepoužije v případě, že kupujícím je spotřebitel.


IX. ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

S ohledem na skutečnost, že IPEXO může při provádění individuálních služeb a pokročilých služeb zákaznické podpory vystupovat jako zpracovatel osobních údajů, a Vlastník licence je správcem těchto osobních údajů, uzavřeli spolu IPEXO a Vlastník licence smlouvu o zpracování osobních údajů. Smlouva o zpracování osobních údajů obsahuje vedle dalších náležitostí dle čl. 28 odst. 3 obecného nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně osobních údajů (dále jen „Nařízení“), mj. předmět a dobu zpracování, povahu a účel zpracování, typ osobních údajů, povinnosti a práva IPEXO i Vlastníka licence. Informace o zpracování osobních údajů Vlastníka licence – fyzické osoby jsou uvedeny v samostatném dokumentu Ochrana osobních údajů, který je k dispozici na https://www.ipexo.cz/domeny-a-hosting#domeny-a-hosting/zasady-ochrany-osobnich-udaju , případně k jsou k dispozici v každé provozovně IPEXO.

Osobní údaje Vlastníka licence
IPEXO neprovádí s osobními údaji, jejichž správcem je Vlastník licence jakékoliv operace, vyjma jejich uložení na serverech IPEXO a STORMWARE, popř. v hostingovém centru, zejména do nich nezasahuje, nepozměňuje je, nezpřístupňuje, ani je nepředává třetím osobám (vyjma jejich zpřístupnění státním orgánům v souladu s právními předpisy). IPEXO zpracovává osobní údaje Vlastníka licence, je-li fyzickou osobou – podnikatelem, pouze však v rozsahu a po dobu nezbytnou pro splnění povinností ze Smlouvy, ve smyslu čl. 6 odst. 1 písm. b) Nařízení. IPEXO za tímto účelem zpracovává osobní údaje identifikační (jméno, příjmení, firma podnikatele, IČ, DIČ), adresné (pouze e-mailovou adresu a telefonní číslo/číslo mobilního telefonu, případně i adresu internetových stránek) a popisné pouze v rozsahu uvedeném Vlastníkem licence (např. akademický titul u jména), případný záznam v insolvenčním rejstříku, dále ID Vlastníka licence přidělené ze strany STORMWARE a záznamy komunikace vztahující se k Softwarovému produktu a službám IPEXO a STORMWARE (tel.konzultace požadavku na licenci, žádosti, reklamace, potvrzení provedeného servisního zásahu).

Osobní údaje Uživatele nebo zástupců Vlastníka licence
IPEXO a STORMWARE zpracovává osobní údaje osob zastupujících Vlastníka licence (podnikatele – fyzické osoby, nebo právnické osoby), případně osobní údaje Uživatelů, pouze za účelem komunikace s Vlastníkem licence, resp. jednotlivým Uživatelem. Takové zpracování osobních údajů osob zastupujících Vlastníka licence (např. člen statutárního orgánu, jiný zástupce, kontaktní osoba v záležitostech licenční smlouvy a zákaznické podpory, Uživatel) je nezbytné pro účely oprávněných zájmů IPEXO a STORMWARE ve smyslu čl. 6 odst. 1 písm. f) Nařízení, přičemž IPEXO a STORMWARE zpracovává pouze osobní údaje identifikační (jméno a příjmení zástupce), adresné (pouze e-mailovou adresu a telefonní číslo/číslo mobilního telefonu) a popisné pouze v rozsahu uvedeném Uživatelem nebo jiným zástupcem Vlastníka licence (např. akademický titul u jména) a záznamy komunikace vztahující se k Softwarovému produktu a službám IPEXO a STORMWARE (tel. konzultace požadavku na licenci, žádosti,reklamace, potvrzení provedeného servisního zásahu). Oprávněným zájmem STORMWARE na zpracování osobních údajů osob zastupujících Vlastníka licence je možnost komunikace s Vlastníkem licence – právnickou osobu v záležitostech licenční smlouvy a zákaznické podpory, zejména ohledně uzavření smlouvy, plnění smluvních povinností IPEXO a STORMWARE i Vlastníka licence a případných reklamací Vlastníka licence nebo požadavků Uživatele.

Vlastník licence je povinen fyzické osoby vystupující jako jeho zástupci či Uživatele, jejichž osobní údaje sdělí IPEXO a STORMWARE v souvislosti s uzavřením licenční smlouvy nebo poskytováním souvisejících služeb, informovat o jejich právech subjektů údajů v plném rozsahu dle čl. 14 Nařízení. Pokud Vlastník licence nesplnil svou povinnost poskytnout informace zástupcům, je povinen toto sdělit IPEXO a STORMWARE tak, aby mohli IPEXO a STORMWARE informační povinnost vůči nim (subjektům údajů) splnit.



X. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Příslušná ustanovení autorského zákona a dalších právních předpisů upravující užívání počítačových programů a databází a sankce za jejich nelegální užívání nejsou těmito OP dotčena.

Neplatnost nebo neúčinnost některého z ustanovení těchto OP nemá vliv na neplatnost nebo neúčinnost OP jako celku.

IPEXO je oprávněno změnit jednostranně tyto OP. IPEXO je povineno bez zbytečného odkladu zveřejnit novou verzi OP na svých internetových stránkách www.ucetnictvi-vyhodne.cz, popř. zašle novou verzi nebo informaci o ní kupujícímu, resp. Vlastníkovi licence na jeho e-mailovou adresu. Kupující, resp. Vlastník licence je povinen se s novelizovanými OP seznámit. Přijímá-li kupující, resp. Vlastník licence nadále služby či jiné plnění poskytované ze strany IPEXO, stávají se pro něj novelizované OP závaznými okamžikem a s účinností ode dne, kdy službu nebo plnění přijal.

Tyto OP nabývají účinnosti dnem zveřejnění, tedy 1. 5. 2018. K tomuto datu pozbývají platnosti veškeré předchozí verze OP.


Zásady ochrany osobních údajů

Platné od 1.5.2018

V IPEXO si uvědomujeme důležitost ochrany osobních údajů, proto jí věnujeme náležitou pozornost. Po nezbytném vymezení základních pojmů se tak v následujícím dokumentu dočtete, jakým způsobem jsou údaje o každém z uživatelů našich webových stránek chráněny a uchovávány a jak chráníme citlivé údaje. Dále vysvětlíme jak vám soubory cookies usnadňují opakované návštěvy našeho webu.

Věnujeme velkou pozornost ochraně Vašich osobních údajů. Proto Vám prostřednictvím tohoto prohlášení o zásadách ochrany osobních údajů osvětlíme způsob shromažďování a využívání osobních údajů získaných od Vás, jakožto návštěvníků webu www.ipexo.cz a www.ucetnictvi-vyhodne.cz (dále jen „Web“), kterého je IPEXO s.r.o. provozovatelem. IPEXO s.r.o. neshromažďuje žádné Vaše osobní údaje, které mu sami dobrovolně neposkytnete. Tedy vždy, když poskytnete své osobní údaje a data prostřednictvím Webu, souhlasíte zároveň se shromažďováním, používáním a zpřístupňováním předmětných údajů.

Vaše osobní údaje jsou zpracovávány v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů (dále jen „ZOOÚ“), v platném znění a s principy rámcových směrnic Evropské unie pro ochranu dat, zejména se směrnicí Evropského parlamentu a Rady 95/46/ES. Správcem a zároveň zpracovatelem těchto osobních údajů je společnost IPEXO s.r.o., Krakovská 1346/15, 110 00 Praha, IČ: 24148504, DIČ: CZ24148504, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u rejstříkového soudu v Praze pod spisovou značkou C183102 (dále jen „IPEXO“). Jakékoli informace shromažďované o Vás budou využívány zejména (i) k poskytování Vámi požadovaných produktů či služeb, k informování o nových produktech a službách a také k vylepšování našich zákaznických služeb, zejména Webu a (ii) za účelem šíření obchodních sdělení elektronickými prostředky dle zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti.

Shromažďování osobních údajů

a) Aktivně sdělené osobní údaje

V případě, že bude společnost IPEXO potřebovat údaje, které jí umožní Vás identifikovat (osobní údaje) nebo kontaktovat za účelem poskytnutí produktu či služby, jež jste si vyžádali, o tyto údaje Vás požádáme. Tyto osobní údaje mohou obsahovat Vaše jméno a příjmení, název společnosti, e-mail, telefon, adresu a další informace o společnosti.

b) Pasivně sdělené údaje

Dále může Web shromažďovat určité informace o přístupu návštěvníků Webu, např. adresu IP, pomocí které tito uživatelé přistupují na internet, datum a čas jejich přístupu na tento Web, stránky, které z Webu otevírají, a verzi prohlížeče, ze kterého Web navštívili. Tyto informace získáme prostřednictvím tzv. souborů cookies (více informací o souborech cookies naleznete níže). Takto získané informace budou používány k Vaší personifikaci a k poskytování produktů a služeb, které jste si vyžádali nebo k nimž jste dali souhlas. IPEXO může použít osobní údaje k poskytování kvalitnějších zákaznických služeb a souvisejících produktů a k inovaci Webu, jakož i ke zjednodušení používání tohoto Webu, kterého lze dosáhnout tak, že se eliminuje nutnost opakovaně zadávat stejné informace a Web se přizpůsobí konkrétním preferencím či zájmům jeho uživatele.

Přístup k osobním údajům

Máte právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich odstranění či opravu, včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. V takovémto případě má IPEXO povinost Vás na Vaši žádost písemně informovat o tom, v jakém rozsahu a pro jaký účel jsou Vaše osobní údaje zpracovávány, kdo a jakým způsobem bude Vaše osobní údaje zpracovávat a komu mohou být tyto osobní údaje zpřístupněny. Přesný rozsah informace definuje § 12 odst. 2 ZOOÚ, na jehož základě tedy můžete žádat informace o (i) účelu zpracování osobních údajů; (ii) osobních údajích, případně kategoriích osobních údajů, které jsou předmětem zpracování, včetně veškerých dostupných informací o jejich zdroji; (iii) povaze automatizovaného zpracování v souvislosti s jeho využitím pro rozhodování, jestliže jsou na základě tohoto zpracování činěny úkony nebo rozhodnutí, jejichž obsahem je zásah do práva a oprávněných zájmů subjektu údajů; (iv) příjemci, případně kategoriích příjemců.

Zpracování osobních údajů

Osobní údaje mohou být zpracovány manuálně i automatizovaně, a to vlastními zaměstnanci správce osobních údajů, anebo zpracovatelem osobních údajů. Souhlas se zpracováním udělujete dobrovolně samotným poskytnutím takovýchto osobních údajů prostřednictvím elektronického formuláře na Webu. Prostřednictvím těchto Zásad a v souladu s Podmínkami užití jste byli poučeni v souladu se ZOOÚ o všech svých právech podle zákona, zejména s právem přístupu k osobním údajům, právem na opravu osobních údajů, právem souhlas ke zpracování kdykoliv odvolat formou písemné informace zaslané na adresu správce a právy podle § 21 ZOOÚ, tedy, že můžete (i) požádat správce nebo zpracovatele o vysvětlení; (ii) požadovat, aby Správce nebo zpracovatel odstranil stav, který je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života subjektu údajů nebo v rozporu se zákonem. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů.

Udělením souhlasu se zpracováním osobních údajů zároveň souhlasíte se zasíláním obchodních sdělení správce na Vaši e-mailovou adresu, kterou jste dobrovolně poskytli. Souhlas můžete kdykoliv odvolat písemnou formou na adresu sídla správce. V případě porušení práv na ochranu osobních údajů je možno se obrátit se stížností na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Zabezpečení osobních údajů

Osobní údaje, které IPEXO poskytnete, nebudou bez Vašeho souhlasu sdělovány mimo IPEXO pokud to není zporacovatelskou smlouvou stanoveno jinak. Veškerá data uložená u správce jsou chráněna zabezpečeným protokolem (HTTPS šifrovaný pomocí TLS), který chrání spojení mezi webovým prohlížečem návštěvníka Webu a serverem před odposloucháváním, podvrhy dat a umožňuje ověření identity uživatele, čímž minimalizuje riziko neoprávněného přístupu.

Správce není zavázán sledovat a/nebo opravovat jakákoliv data poskytnutá návštěvníky Webu a žádným způsobem neručí za takováto data vložená návštěvníky Webu. Správce si vyhrazuje právo čas od času sledovat tato data a opravit, doplnit či odstranit je bez udání důvodu.

Informace o souborech cookies, které používáme

Webové stránky IPEXO a online služby s nimi spojené mohou za účelem optimalizace služeb využívat tzv. cookies.

Cookie je malý soubor skládající se obvykle z písmen a číslic, který Provozovatel prostřednictvím internetového serveru posílá do souboru cookie prohlížeče na pevném disku počítače návštěvníka Webu. Na základě této skutečnosti dojde k rozpoznání zařízení návštěvníka Webu při opětovné návštěvě, a to jakmile dojde ke spojení mezi internetovým serverem provozovatele Webu a internetovým prohlížečem.

Jednou z primárních funkcí souborů cookies je úspora Vašeho času. Jestliže si např. přizpůsobíte webovou stránku nebo budete procházet Webem, soubor cookie při následujících návštěvách připomene Webu specifické informace o Vašich preferencích. Nabídne Vám takové prostředí, na které jste byli dle svých posledních návštěv zvyklí, a to tak, aby pro Vás byla webová stránka více osobní a dokázala lépe reagovat na Vaše individuální potřeby. Proto jakmile se na webový server vrátíte, mohou se dříve zadané informace načíst, abyste mohli snadněji používat ty funkce Webu, které jste si již přizpůsobili, např. automatické předvyplnění přihlašovacích údajů. To vše Vám podstatně zjednoduší proces zobrazování relevantního obsahu, usnadní navigaci na Webu atd. Pokud odstraníte všechny soubory cookies, musíte předvolby pro náš Web nastavit znovu. Přejdete-li na jiné zařízení nebo prohlížeč, rovněž nám budete muset své předvolby sdělit znovu.

Tyto údaje využíváme také pro marketingové účely a zpracování ve službách Google AdWords, Google Analytics, Seznam Sklik a Facebook. Tyto soubory cookies slouží ke shromažďování informací o tom, jakým způsobem návštěvníci naše stránky využívají.

Data se shromažďují anonymně a generují se z nich zejména sestavy s informacemi o (i) datu a času Vašeho vstupu na naše stránky; (ii) kolik a jaké stránky jste navštívili a jak dlouho jste byli na našich internetových stránkách; (iii) název Vaší internetové domény a IP adresa, která Vám umožní vstoupit na naše internetové stránky; (iv) internetový prohlížeč, který používáte, a operační systém Vašeho počítače; (v) Internetová stránka, z níž jste byli odkázáni na Web.

Informace o zásadách ochrany soukromí společnosti Google zobrazíte kliknutím na následující odkaz: www.google.com/policies/technologies/cookies/.

IPEXO na svých webových stránkách používá dva druhy cookies, a to (i) dočasné soubory cookies (session cookies), které se ukládají do souboru cookie Vašeho prohlížeče do doby, než ukončíte práci s prohlížečem, a (ii) trvalé soubory cookies (tracking cookies), které slouží pro Vaši snadnější a pohodlnější orientaci na Webu a zůstávají uloženy ve Vašem prohlížeči mnohem déle (délka nastavení závisí na volbě nastavení internetového prohlížeče). Tyto permanentní cookies umožňují přesun informací na internetový server při každé návštěvě stránek. Bez ohledu na způsob použití však soubory cookies neshromažďují osobní určitelné identifikační údaje. Tyto údaje se uchovávají v souborech cookies ve Vašem počítači a jsou anonymizovány. Ze žádného z těchto údajů nelze jednoznačně určit Vaši identitu.

IPEXO na Webu provozuje pouze základní soubory cookies, které jsou nepostradatelné pro funkčnost Webu, jsou vyjmuté ze Směrnice Evropského parlamentu a Rady č.2002/58/ES a nemusí být deaktivovány. Tyto soubory cookies však můžete odmítnout. Nastavení Vašeho prohlížeče můžete podle potřeby upravit tak, aby soubory cookies odmítal. Jestliže tak učiníte, nebudete pravděpodobně moci plně využívat interaktivní funkce webů IPEXO.

Za používání cookies a shromažďování souvisejících informací je odpovědné IPEXO, které může soubory cookies využít i za účelem propagace a optimalizace své marketingové komunikace, a to i realizované prostřednictvím inzerentů z řad třetích stran.

Více informací o Cookies pohledem komunitárního práva EU – http://ec.europa.eu/ipg/basics/legal/cookies/index_en.htm.

Odkazy na weby třetích stran

Během prohlížení Webu můžete narazit na hypertextové odkazy odkazující na webové stránky třetích stran. IPEXO neodpovídá za sběr ani použití osobních údajů na těchto webových stránkách či aplikacích a doporučuje Vám, abyste se před prohlížením těchto webových stránek či použitím takových aplikací a služeb důkladně seznámili s příslušnými podmínkami a prohlášeními o ochraně osobních údajů.

Účel zpracování osobních údajů

Účelem zpracování osobních údajů může být také přímý marketing a pokud si to zákazník přeje, též vyřizování objednávek našich produktů či účast zákazníka v propagačních soutěžích. Právním základem pro zpracování osobních údajů je: ▪ čl. 6 odst. 1 písm. a) nebo f) v souvislosti s recitálem 47 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. 4. 2016, pro účely přímého marketingu; ▪ čl. 6 odst. 1 písm. a) pro účely pořádání soutěží; ▪ čl. 6 odst. 1 písm. b) pro účely vyřizování objednávek. Námi zpracovávané údaje mohou zahrnovat jméno, příjmení, adresu bydliště, telefonní číslo, e-mailovou adresu a datum narození zákazníka.

Délka uchování osobních údajů
Vaše osobní údaje budou uloženy a zpracovávány po dobu vyžadovanou právními předpisy (zejména soukromoprávními a daňovými předpisy) a po dobu nezbytnou k dosažení účelu jejich zpracování, tj. po dobu nezbytnou k účasti v námi pořádaných soutěžích nebo po dobu vyřizování objednávky nebo do doby odvolání souhlasu subjektem údajů. Počínaje dnem 25. května 2018 je možné získat podrobnější informace o době zpracování na následující e-mailové adrese info@ipexo.cz . Máte právo žádat správce o přístup k Vašim osobním údajům, právo na jejich opravu, výmaz či omezení jejich zpracování, stejně jako právo vznést námitky proti jejich zpracování a právo na jejich přenositelnost.

Poskytnutí údajů třetím stranám

IPEXO nebude sdílet ani předávat žádné identifikovatelné informace o Vás třetím stranám bez Vašeho souhlasu. Vaše osobní údaje můžeme sdílet pouze (i) s autorizovanými obchodními partnery za účelem distribuce nabídky produktů a služeb a další komunikace s Vámi; (ii) v případech vyžadovaných zákonem, například v souvislosti s dotazy státní správy, se soudními spory nebo jinými právními procesy a požadavky a (iii) jsme-li v dobré víře přesvědčeni, že je poskytnutí Vašich údajů nezbytné v zájmu ochrany našich práv, například při vyšetřování možného porušení našich podmínek nebo při zjišťování, prevenci či odhalování podvodů. Vaše osobní údaje mohou být zpracovávány také jinými subjekty, avšak společnost IPEXO vždy zůstane jejich správcem.

Změny v Zásadách ochrany osobních údajů

Tyto Zásady můžeme v případě potřeby aktualizovat. IPEXO si vyhrazuje právo na změnu těchto Zásad. Pokud se tak stane, zrevidujeme také datum poslední aktualizace uváděné v těchto Zásadách. Doporučujeme tyto Zásady pravidelně procházet, abyste byli aktuálně informováni o tom, jak pomáháme chránit Vaše osobní údaje, které jste nám dali k dispozici.

Kontaktní informace

Pokud si myslíte, že společnost IPEXO tyto Zásady nedodržela, obraťte se na našeho pověřence pro ochranu osobních údajů prostřednictvím emailu info@ipexo.cz. V případě oprávněnosti Vaší stížnosti problém identifikujeme a co nejdříve vyřešíme.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Technická podpora